اخبار داغ

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) سپاه استان اردبیل:

تأمین امنیت شمالغرب را مرهون رزمندگان و مردم بومی هستیم

تأمین امنیت شمالغرب را مرهون رزمندگان و مردم بومی هستیم
فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) سپاه استان اردبیل گفت: تامین امنیت اشنویه و شمالغرب کشور را مدیون رزمندگان اسلام و مردم بومی آن منطقه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام،سردار فرهنگ مستعد حصاری فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل در باره بخش های مختلف نمایشگاه رزمی و فرهنگی بازسازی عملیات کربلای 4 واقع در شورابیل گفت: نمایشگاه از محورهای؛ ماکت عملیاتی کربلای4، سنگر خاک ریز، سلاح های جنگی، حسینیه، غواصی، قایق رانی و ایجاد غرفه های فرهنگی توسط اقشار مردم، نظامی و انتظامی، جهاد سازندگی و کسانی که در جنگ نقش داشتند طراحی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

 

,

وی با تاکید بر اینکه پارکینگ شخصی خودرو برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است افزود: ایستگاه اسکله شهید هاشم دهقانی نیا آماده ارائه خدمات رایگان قایق سواری دور دریاچه برای بازدید کنندگان است.

,

 

,

سردار مستعد در ادامه  در پاسخ به دست آورد حضور رزمندگان تیپ سپاه استان اردبیل در اشنویه اظهار کرد: به جهت تامین امنیت منطقه در شمالغرب کشور، رزمندگان همانند سالهای قبل در قرار گاه حمزه سید الشهدا حضور دارند. رزمندگان تیپ در کنار مردم بومی، امنیت پایدار را رقم زده و اگر تیم های تروریستی اشرار در صدد نفوذ از سوی دشمن باشند بلاشک سالم بر نخواهند گشت.

,

 

,

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) استان اردبیل تاکید کرد: امنیت این منطقه را مرهون رزمندگان و مردم فهیم بومی هستیم که در کنار رزمندگان برای تامین امنیت منطقه خود تلاش می کنند.

,

سردار مستعدحصاری در ادامه گفت: رزمندگان تیپ سپاه استان اردیبل علاوه بر انجام ماموریت محوله در منطقه شمالغرب کشور در جبهه مقاومت اسلامی نیز بصورت عملیات مستشاری حضور پررنگ داشته و شهدایی نیز تقدیم جهان اسلام شده است.

,

 

,

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه خاطره ای از شهید هاشم دهقانی نیا تعریف کرد و ادامه داد: شهید حرم هاشم دهقانی نیا علاوه بر اینکه رزمنده و تکاور تیپ ما بود، فردی دلاور و شجاع بود و همانطور که قبلا در مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) و محرم رجز خوانی می کرد؛ در حرم حضرت زینب(س) نیز مداحی و رجز خوانی می کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: شهید هاشم دهقانی نیا شور و شعور را یکجا داشت و در دفاع و عملیات ها نیز انصافاٌ رشید و زرنگ بود تمام این خصایص باعث شد مزد خود را از امام حسین(ع) بگیرد و خداوند او را به درجه شهادت نائل کند.

,

 

,

سردار پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در پایان این گفتگو پیروزی اسلام، امنیت و اسایش مردم شجاع منطقه و مسلمانان را آرزو کرد و شهادت را آرزوی دیرینه همه مشتاقان برشمرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه