اخبار داغ

جنجال یک تصویر؛

حرکت احمقانه دختر بی حجاب خاندان سعودی در حج امسال! + عکس

حرکت احمقانه دختر بی حجاب خاندان سعودی در حج امسال! + عکس
انتشار تصویری از یک حاجیه بی حجاب از مراسم حج امسال واکنش های تندی را در برخی کشورهای مسلمان به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی ، یکی از خبرگزاریهای مطرح عرب زبان با انتشار یک عکس از یک دختر بی حجاب در مراسم حج امسال غوغای جدیدی در میان کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

تصویر پایین مربوط به دختر یکی از معروف ترین سیاست مداران عرب زبان یعنی سعد حریری می‌باشد که ارتباط نزدیکی با آل سعود و عربستان دارد.

,

 

,

, ,

 

,

ویکی پدیا درباره متحد لبنانی آل سعود چه می‌نویسد؟

, ویکی پدیا درباره متحد لبنانی آل سعود چه می‌نویسد؟,

سعدالدین رفیق حریری (زاده ۱۸ آوریل ۱۹۷۰ در ریاض) سیاست‌مدار لبنانی و پسر رفیق حریری است. حریری نخست‌وزیر لبنان از نوامبر ۲۰۰۹ تا ژانویه ۲۰۱۱، رهبر جریان المستقبل و یکی از رهبران ائتلاف ۱۴ مارس است.

, .,

سعد حریری ثمرهٔ نخستین ازدواج رفیق حریری با نضال بستانی عراقی‌الاصل می‌باشد.مجله فوربس ثروت وی را در سال ۲۰۰۶ معادل ۴٫۱ میلیارد دلار برآورد کرده و او را در رده صد و پنجاه و هشتم ثروتمندترین انسان‌های دنیا قرار داد.

,

 

,

, ,

 

,

سایت ویکی لیکس از سندی پرده برداشت که نشان می‌دهد سعد حریری اعتیاد به مواد مخدر دارد و همین مسئله باعث اضطراب‌های فکری و عدم تمرکز دائمی وی می‌شود. متن سند در تاریخ ششم ژوئیه ۲۰۰۶ در بیروت به شماره ۰۶BEIRUT2291 از طرف جفری فلتمن سفیر وقت آمریکا ارسال شده است. وی زمان تحصیل در دانشگاه جورج تاون اعتیاد به مواد مخدر پیدا کرده تا جایی که این مسئله تأثیر منفی بر تحصیل وی به جا گذاشته است.

,

جنجال یک حماقت

, جنجال یک حماقت,

همزمان با انتشار این تصاویر ذوالکفلی محمد البکری یکی از مفتی های معروف اهل مالری در واکنش به این تصویر گفت : طبق اطلاعات به دست آمده این دختر دیوانه، دختر یکی از سیاستمداران لبنانی بوده ولی قانون الهی برای همه یکسان است و فرقی میان سیاستمداران و مردمان عادی در رعایت این قوانین وجود ندارد.

,

وی در ادامه گفتگو با روزنامه «مالزین تودی» اظهار داشت: رژیم آل سعود مسئول مستقیم این رخداد شرم آور است و این رژیم در راس همه فریبکاری ها و نفاق ها قرار دارد.

,

 

,

, ,

 

,

آنچه که مسلم است این می‌باشد که Loulaw Hariri با این حرکت احمقانه خود تصویری از آنچه نماد بی دینی در خاندان آل سعود و متحدانش است را به تصویر می‌کشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه