اخبار داغ

امروز با بازگشایی مدارس:

زنگ مهر و مقاومت در ماهنشان نواخته شد/امروز آغاز حرکت و سفر در مسیر دانش و آگاهی+تصاویر

زنگ مهر و مقاومت در ماهنشان نواخته شد/امروز آغاز حرکت و سفر در مسیر دانش و آگاهی+تصاویر
زنگ مهر و مقاومت با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به صورت نمادین در مدرسه دخترانه دبیرستان کوثر نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، فرماندار شهرستان ماهنشان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدادفاع مقدس گفت: زنگ مهر و دانایی آغاز حرکت و سفر در مسیر دانش و آگاهی و زدودن غبار جهل و نادانی در شروع سال تحصیلی جدید نواخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

سعید صفری اظهار کرد: وقتی صحبت از فصل بهار می شود،  فصل تحول و زندگی روزگار و شکوفایی طبیعت به ذهن ها خطور می کند اما پاییز علی رغم خزان طبیعت، بهار علم و دانش است، این روز بسیار محترم و گرامی است برای همه، چرا که این روز را تجربه کرده و بوی خاص مدرسه و کتابها همه را وادار به حرکت در مسیر علم و دانش می کند.

,

وی افزود: همه به نوعی مدرسه و کسب علم و دانش را تجربه کردند و می دانند مدرسه خانه دومی است که در مسیر علم و دانش حرکت می کند، اولین محیطی که بعد از خانواده انسان تجربه می کند، محیط مدرسه است و تفاوتی با محیط عاطفی خانواده دارد و آن این است که در مدرسه تمرین زندگی در اجتماع ، تفاوت سلایق و گرایش های انسانها، نیازها و مطالبات متفاوت آنها ، آشنایی با قانون و احترام گذاشتن به همدیگر را یاد می گیرد.

,

فرماندار شهرستان ماهنشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و ضمن تبریک و تهنیت به خانواده های شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زمانی همین روزها پشت نیمکت ها و در مدرسه ها رزمندگانی درس می خواند که بعد از شروع جنگ تحمیلی آنها به خاطر دفاع از میهن اسلامی، ارزش های انقلاب، امنیت و آسایش در جبهه حق علیه باطل حاضر شدند و جوانمردانه و با رشادت در برابر دشمنان ایران اسلامی جنگیدند و اجازه نفوذ به یاوه گویان را ندادند.

,

صفری با اشاره به امروز  آغاز سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵ اظهارکرد: سرشماری نفوس مسکن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده چرا که اطلاع از وضعیت موجودشهرستان و کشور برای برنامه ریزی  بسیار ضروری و مهم است، بنابراین همه دانش آموزان همراه خانواده های خود از این فرصت مناسب ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی استفاده کرده و در این سرشماری شرکت کنند.

,

وی سرشماری را یک فرصت و بستر مناسب برای آگاهی صحیح از وضعیت موجود شهرستان و کشور برای رفع نواقص، معایب، کمبود ها و مشکلات دانست و تأکید کرد همه اقشار مختلف مردم در این سرشماری با واردکردن اطلاعات صحیح شرکت کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه