اخبار داغ

مدیر نفت منطقه زنجان خبر داد

کشف 3400 لیتر نفت سفید قاچاق در زنجان/کشفیات فراورده های نفتی زنجان به بیش از 42 هزار لیتر رسیده است

کشف 3400 لیتر نفت سفید قاچاق در زنجان/کشفیات فراورده های نفتی زنجان به بیش از 42 هزار لیتر رسیده است
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از کشف 3 هزارو 400 لیتر نفت سفید قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت: با کشف 3 هزار و 400 لیتر فارورده های نفتی قاچاق کشفیات استان زنجان به 42 هزار و 660 لیتر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آقا محمدیان امروز در گفت و گو با عصر زنجان، از کشف 3 هزارو 400 لیتر نفت سفید قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت: با کشف 3 هزار و 400 لیتر فارورده های نفتی قاچاق کشفیات استان زنجان به 42 هزار و 660 لیتر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

 وی با بیان اینکه با همکاری و تلاش عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک دستگاه کامیونت دارای مخزن جاساز که نسبت به قاچاق فراورده نفت سفیداقدام کرده بود درمحوراتوبان زنجان – قزوین متوقف شده است، اظهار کرد: پس ازبررسیهای اولیه به عمل آمده مشخص شد که حامل 3 هزار و 400 لیترفراورده نفت سفید در مخزن جاساز کرده بود.

,

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: با هماهنگیهای به عمل آمده بامرجع محترم قضائی فراورده های نفتی مکشوفه به انبارنفت منطقه وبه چرخه رسمی کشوربازگردانده شد.

,

آقا محمدیان افزود: براساس اظهارات راننده محموله نفت سفید از مبدا استان آذربایجان شرقی به مقصد تهران بارگیری شده بود که با دستور قضائی متوقف شده است.

,

وی تصریح کرد: طی بازدید گشت مشترک به عمل آمده از جانب نمایندگان شرکت نفت، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی در شهرستان خرمدره محل دپو غیر قانونی فراورده های نفتی در یک شرکت حمل و نقل شناسائی و با عنایت به دستور قاضی محترم تعزیرات در محل، بلافاصله دو دستگاه نفتکش و یک دستگاه وانت نفتکش از زنجان به محل دپو اعزام و نسبت به انتقال 38 هزارو 800 لیتر فراورده نفتگاز و ۴۶۰ لیتر فراورده نفت سفید موجود در محل شرکت به انبار نفت منطقه اقدام شده است.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد:پرونده متخلفین برای رسیدگی و صدور حکم بر اساس قوانین موجود به تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر ارسال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه