اخبار داغ

وقتی سربازان امام به یاری رهبر می آیند؛

جانباز پاسارگادی اقتصاد مقاومتی را به عرصه عمل رساند

جانباز پاسارگادی  اقتصاد مقاومتی را به عرصه عمل رساند
حاج حیدر مولودی ،جانباز 60 درصد جنگ تحمیلی که در منطقه بستان و عملیات طریق القدس با اصابت ترکش خمپاره، پای چپ خود را از دست داده است ؛ امروز توانسته اقتصاد مقاومتی را در پاسار گاد به عرصه عمل بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  طنین پاسارگاد، به مناسبت هفته دفاع مقدس به سراغ یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رفتیم، رزمنده ای که هیچ گاه در رزمندگی و حمایت از رهبری بازنشسته نمی شود و تا پای جان از اسلام، انقلاب و مردمان خود حمایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین پاسارگاد،,

حاج حیدر مولودی متولد سال 1342،جانباز 60 درصد جنگ تحمیلی که در منطقه بستان و عملیات طریق القدس در سال 60 با اصابت ترکش خمپاره، پای چپ خود را از دست می دهد.

,

وی دارای سه فرزند پسر و یک فرزند دختر است، همچون دیگر مردان مرد این سرزمین در شکل گیری انقلاب اسلامی نقشی را رقم می زند.

,

از همان دوران کودکی و از آنجا که شغل پدرش کشاورزی و باغداری است همراه با پدر کار کرده و مشغول تحصیل هم می شود، تا اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دروان دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل می رود.

,

حاج حیدر از رفتن به جبهه و جاماندن از شهادت می گوید و اینکه اکنون جانبازی 60 درصد است.

,

او مرد کار است، حالا باید زندگی خود و خانواده اش را هم بهتر تأمین کند و بسازد و برای الگو شدن برای جوانان دیگر کاری انجام دهد آن هم در عمل.

,

از سال 90 گلخانه ای به مساحت 5 هزار متر راه اندازی می کند و حالا بهترین محصولات را ارائه می دهد.

,

کار کردن را خفت نمی داند، پس از بازنشستگی به فکر چاره  ای می افتد و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در جبهه اقتصاد نیز مقاومتی وارد عرصه می شود.

,

خرج و مخارج این قبیل کارها برایش بالا رفته، تصمیم می گیرد که از بسیج سازندگی وام اقتصاد مقاومتی دریافت کند و به گوشه  کاری که دست و پا کرده می زند.

,

حاج حیدر در گفت و گو با خبرنگار طنین پاسارگاد می گوید: از همان روزی که خود را شناختم اعتقادم بر این است که یک چشمه سودی ندارد و باید به داشتن چشمه ها برای ساختن شهرمان بیاندیشیم.

,

وی می گوید: منویات رهبری را که نمی توان تنها با حرف زدن عملی کرد، باید اقدامی جدی صورت گیرد و اینکه همایش بگیرم برای امر واضح اقتصاد مقاومتی، اکنون دیگر جوابگو نیست، باید هر کسی از هر استعدادی که دارد برای این مهم استفاده کند، یک کارگر با فکر اقتصادی جلو رود، یک بنا، یک باغدار و کشاورز و یک نخبه تفاوتی ندارد، هر شخصی در هر جایی که هست خود را در مرکز و میدان این عرصه بداند و وارد عمل شود، یا علی بگوید و آستین هایش را برای اطاعت از رهبری بالا بزند.

,

حالا حاج حیدر با این اراده ،تلاش و امیدی که دارد، توانسته الگویی برای  اقشار مختلف جامعه و به ویژه جانبازان شهرستان باشد و برای جوانهای منطقه هم اشتغالزایی کند.

,

حاج حیدر در این سالها همواره به عنوان یکی از فعالان برتر عرصه اقتصاد مقاومتی در منطقه شناخته شده و به عنوان یکی از مشاورین اقتصاد مقاومتی در پاسارگاد از آن یاد می کنند.

,

لبخندهای صمیمانه حاج حیدر ما را به دفاع مقدس می برد که چگونه در آن دوران نیز در کنار همرزمانش بوده و سربندهای یا حسین(ع) و یا زهرا (س) برای یکدیگر بر پیشانی هایشان می بستند و امروز یا علی گویان به ندای رهبر انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی لبیک گفته اند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه