اخبار داغ

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

تدوین قوانین ضد حجاب توسط استکبار از مصادیق برخورد با فرهنگ شهادت است/آمریکا مصداق بارز استکبار است

تدوین قوانین ضد حجاب توسط استکبار از مصادیق برخورد با فرهنگ شهادت است/آمریکا مصداق بارز استکبار است
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تدوین قوانین ضد حجاب استکبار، گفت: تدوین قوانین ضد حجاب در محیط های آموزشی و جلوگیری از گسترش مساجد و گروه های مذهبی از مصادیق برخورد مستقیم و مصادیق برخورد با فرهنگ مقاومت و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان،حجت الاسلام محمد ابوالقاسم دولابی شامگاه جمعه در دهمین جلسه از سلسله جلسات" تفسیرموضوعی قرآن کریم"در محل مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان با بیان اینکه طبق آیات ششم و هفتم سوره مبارکه لقمان، یکی از نشانه های مستکبرین ولنگاری فرهنگی از سوی آن ها است، اظهار کرد: ولنگاری به معنی لااباله گری، سهل انگاری و بی قیدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

وی با بیان اینکه عامل اصلی این ولنگاری فرهنگی بی توجهی به رویکرد روحانی و معنوی انسان است، افزود: دنیای غرب علیرغم پیشرفت های بزرگ علم و تکنولوژی، از رویکرد دینی بشر غافل و در نتیجه دچار ولنگاری فرهنگی شده است.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مستکبرین و در راس آن ها آمریکا به عنوان بزرگترین مصداق مستکبر در تطابق با آیات قرآن است، بیان کرد: آمریکا برای صدمه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی سه رویکرد اتخاذ کرده است.

,

حجت الاسلام دولابی با بیان اینکه اولین رویکرد آن ها مقابله مستقیم با این فرهنگ و ایجاد مانع برای بروز و ظهور آن است، تصریح کرد: در این رویکرد دشمن هم خود مستقیما وارد کار شده و هم به واسطه منافقین فرهنگی در درون کشور دست به کار شده است.

,

وی با اشاره به قوانین ضد اسلامی در کشورهای غربی، اظهار داشت: تدوین قوانین ضد حجاب در محیط های آموزشی و جلوگیری از گسترش مساجد و گروه های مذهبی از مصادیق برخورد مستقیم آن هاست.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گاهی این برخورد ها توسط منافقان فرهنگی در داخل انجام می شود، گفت: از مصادیق آن ها برخورد با فرهنگ مقاومت و شهادت است.

,

حجه الاسلام والمسلمین دولابی با بیان اینکه متاسفانه اخیرا شنیده ایم که ماجرای شهید فهمیده از کتاب های درسی کودکان حذف کرده‌اند، افزود: در حال حاضر نه تنها از مراکز فرهنگی اسلامی حمایت نمی شود، بلکه زیر پای آن ها نیز سنگ اندازی می شود و بعضی از این مراکز به دلیل مشکلات عدیده مالی به تعطیلی کشیده شده اند.

,

وی در ادامه به انتقاد از همجمه های اخیر برخی گروه های سیاسی در واکنش به حضور گشت های ارشاد برای ممانعت از قبح شکنی های مذهبی و لغو برخی از کنسرت ها، ایشان تصریح کرد: سوال من از مسئولان فرهنگی دولت این است که آیا به همین اندازه که برای لغو کنسرت نگرانی و قیل و قال به پا می کنند، برای  تعطیلی موسسات فرهنگی و قرآنی نیز ذره ای حساسیت نشان می دهید.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دومین رویکرد دشمن برای ولنگاری فرهنگی ترویج فرهنگ نا مطلوب برای به حاشیه راندن فرهنگ اصیل اسلامی است، تصریح کرد: متاسفانه شاهد سستی  و اهمال صد درصدی دولت در مقابله با فرهنگ مهاجم و مخرب در رسانه ها هستیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین دولابی با اشاره به کوتاهی دولت در ممیزی فیلم های مخرب، بیان کرد: چرا باید فیلمی نامزد ارسال برای شرکت در اسکار بشود که درون مایه آن مقابله با غیرت مردانه و ارزش های اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت نه تنها با این مسائل مقابله ای ندارد، بلکه از آن ها حمایت نیز می کند و همچنین  در رسانه ملی نیز شاهد قبح شکنی های مذهبی هستیم که همه اینها نشان از حرکت متولیان فرهنگی ما در امتداد استکبار فرهنگی است، تصریح کرد: سومین رویکرد مستکبرین در ولنگاری فرهنگی، تلاش برای ایجاد انحراف در فعالیت های فرهنگی مطلوب است.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نفوذ تشیع انگلیسی در بعضی از هیات های مذهبی، افزود: دامن زدن به مسائل صرفا احساسی و عقلانیت زدایی از اقدامات جریانات انحرافی تشیع است.

,

حجه الاسلام والمسلمین دولابی ی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه فعالیت در دامان اهل بیت (ع)، بهترین فعالیت فرهنگی است، ولی منافقان فرهنگی در صدد انحراف این فعالیت‌ ها از طریق اشاعه ظواهر احساسی در عوض پرداختن به بطن قضایا و اهداف اصلی اقدامات اهل بیت (ع) هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه