اخبار داغ

نویسنده دفاع مقدس:

می‌توان به تعداد عملیات‌ها و خاکریزها برای ادبیات دفاع مقدس سوژه‌آفرینی کرد

می‌توان به تعداد عملیات‌ها و خاکریزها برای ادبیات دفاع مقدس سوژه‌آفرینی کرد
نویسنده کتاب آیت ولایت گفت: به دلیل اینک در جبهه جنگ و تشییع جناز شهدا حضور داشتم فضای رخ داده شده را به آن شکل که مشاهده کردم به تصویر کشیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی گودینی، نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه حوزه دفاع مقدس به دلیل تنوع و تعدد و قایع و رخدادها نیاز به پرداختن بیشتری در حوزه نشر کتاب دارد عنوان کرد: ابعاد دفاع مقدس بسیار گسترده و تمام نشدنی  است و به تعداد عملیات ها و خاکریز ها می توان سوژه انتخاب کرد.


وی ادامه داد: هرموضوعی که انتخاب می شود باید یک ویژگی شاخص برای انتخاب شدن داشته باشد و در  پرداختن به آن نباید زیاده روی کرد.


گودینی اظهار داشت: آشنایی با فضای واقعه دفاع مقدس و لمس آن از نزدیک می تواند در انتقال صحیح پیام موثر باشد.


وی ادامه داد:کتاب کوتاهی در خصوص رزمندگان مدافع حرم در دست چاپ دارم و در  آن به دلیل نداشتن تجربه در خصوص شرایط امروز کشور سوریه، به موضوعات اعتقادی رزمندگان مدافع حرم پرداخته ام.


نویسنده کتاب "آیت ولایت" ادامه داد: به دلیل اینک در جبهه جنگ و تشییع پیکر شهدا حضور داشتم، فضای رخ داده  شده را به آن شکل که مشاهده کردم در قالب متن پیاده کردم.


گودینی اظهار داشت: درکتاب "چتر بازی در امواج" به زندگی نامه شهید "جواد شاعری" یکی از 65 شهید محل سکونتم در مسجد حمزه سید الشهدا سه راه آذری پرداخته ام.


وی در پایان عنوان کرد: در این کتاب سرگذشت این شهید غواص از کودکی تا شهادت آن با یک زبان ساده برای خواننده روایت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه