اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله خبر داد؛

شناسایی و مسدودسازی ۳۵ شبکه مدلینگ در استان مرکزی

شناسایی و مسدودسازی ۳۵ شبکه مدلینگ در استان مرکزی
فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر لزوم داشتن آگاهی لازم نسبت به بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی گفت: در بحث مدلینگ و ترویج بی‌عفتی ۳۵ کانال مدلینگ در استان شناسایی و مسدود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت و صبحگاه مشترک که در دبیرستان شکرایی اراک برگزار شد با اشاره به عوامل شکست انقلاب‌ها در طول تاریخ بشر گفت: اولین عامل شکست انقلاب‌ها در طول تاریخ از بین روفتن وحدت و فاصله گرفتن از رهبری جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: عامل دیگر که باعث اضمحلال انقلاب‌ها می‌شود فساد است، چراکه هرگاه جامعه‌ای را فساد فرا بگیرد همه ارزش‌های جامعه فرومیریزد.

,

ملت ایران منافع استکبار را به چالش کشید

, ملت ایران منافع استکبار را به چالش کشید, ملت ایران منافع استکبار را به چالش کشید,

, , , ,

فرمانده سپاه روح‌الله حضرت امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی  دانست و گفت: با استقرار یک حکومت دینی و مردمی توسط امام راحل در ایران عزیز به واقع  ملت ایران «نه» بزرگ به طاغوت و ایادی استکبار گفت و منافع استکبار جهانی را به چالش کشید.

,

سردار کریمی یادآور شد: اصول و مبانی حکومت دینی ظلم‌ستیزی و استکبار ستیزی است که این اصل با منافع استکبار در تضاد است؛ از این‌رو از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه و جنگ را علیه ملت ایران رقم زدند.

,

وی افزود: جنگ تحمیلی به واقع جنگ اعتقادات و ارزش‌های اسلامی در مقابل استکبار و جهان کفر بود؛ برخی تصور می‌کنند جنگ تمام شده ولی جنگ هنوز ادامه دارد؛ جنگ سخت، نیمه سخت و نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

,

دشمن از یک سو لبخند می زند و از دیگر سو داعش تربیت می کند

, دشمن از یک سو لبخند می زند و از دیگر سو داعش تربیت می کند, دشمن از یک سو لبخند می زند و از دیگر سو داعش تربیت می کند,

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: دشمن هرگز دست از توطئه و ترفند برنمی‌دارند؛ اینکه مقام‌معظم رهبری بر این مسئله تاکید دارند که فریب دشمن را نخورید برای این است که ذات دشمن، دشمنی است از یک سو لبخند می‌زنند و از سوی دیگر داعش را تربیت می‌کنند تا تحرکات و اقداماتی را علیه جهان اسلام رقم زند.

,

دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر زیر ساختهای فکری جوانان /روش های استفاده صحیح از ابزارهای نوین ارتباطی را فرا بگیریم

, دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر زیر ساختهای فکری جوانان /روش های استفاده صحیح از ابزارهای نوین ارتباطی را فرا بگیریم, دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر زیر ساختهای فکری جوانان /روش های استفاده صحیح از ابزارهای نوین ارتباطی را فرا بگیریم,

سردار کریمی با تاکید بر جنگ نرم دشمن در شرایط کنونی گفت: متاسفانه دشمن با ابزارهای نوین ارتباطی به دنبال استحاله فرهنگی نسل جوان است؛ ما مخالف علم و پیشرفت نیستیم ولی جوانان ماباید نحوه استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی را هم فرا بگیرند.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه نحوه استفاده از فضای مجازی در کشور ما به مانند اتوبانی است که افراد در آن بدون علم به قوانین راهنمایی و رانندگی در چندین باند در حال تردد هستند.

,

ترویج مصرف مواد مخدر صنعتی در شبکه های مجازی

, ترویج مصرف مواد مخدر صنعتی در شبکه های مجازی, ترویج مصرف مواد مخدر صنعتی در شبکه های مجازی,

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: اگر زمانی در بحث مبارزه با موادمخدر در مرزها به دفاع می‌پرداختیم و مانع از ورود این مواد افیونی به داخل کشور می‌شدیم امروز در شبکه‌های مجازی شاهدیم که نحوه تولید و مصرف موادمخدر صنعتی را به جوانان ما آموزش می‌دهند.

,

کاهش سن مصرف مواد مخدر در جامعه

, کاهش سن مصرف مواد مخدر در جامعه, کاهش سن مصرف مواد مخدر در جامعه,

سردار کریمی نسبت به اعتیاد جوانان هشدار داد و گفت: دشمنان به دنبال ترویج مصرف موادمخدر هستند و متاسفانه در این مسیر تا حدی به اهداف خود نزدیک شده‌اند چراکه سن مصرف موادافیونی کاهش یافته حتی در بین زنان و دختران نیزشاهد ترویج مصرف این مواد هستیم.

,

انهدام ماری جوانا در استان مرکزی توسط سپاه

, انهدام ماری جوانا در استان مرکزی توسط سپاه, انهدام ماری جوانا در استان مرکزی توسط سپاه,

وی افزود: ما از مسئولین گله‌مند هستیم متاسفانه در همین استان مرکزی شاهد کاشت ماری‌جوانا هستیم و یک ماه است که پاسداران پس از شناسایی عوامل مرتبط،مشغول جمع‌آوری این ماده افیونی از مزارع و انهدام آن  هستند.

,

35 کانال مدلینگ توسط سپاه روح‌الله در استان مرکزی کشف و مسدود شد

, 35 کانال مدلینگ توسط سپاه روح‌الله در استان مرکزی کشف و مسدود شد, 35 کانال مدلینگ توسط سپاه روح‌الله در استان مرکزی کشف و مسدود شد,

سردار کریمی ادامه داد: متاسفانه حتی در بحث مدلینگ و ترویج بی‌عفتی 35 کانال مدلینگ توسط سپاه روح‌الله در استان شناسایی و مسدود شد؛ کانال‌هایی که با همکاری برخی از آتلیه‌های عکاسی و آرایشگاه‌های زنانه اقدام به جذب جوانان در راستای خواسته‌های خود کرده بودند.

,

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به اهداف دشمنان گفت: دشمنان نظام اسلامی با هدف قرار دادن زیرساخت‌های فکری جوانان به دنبال کمرنگ کردن معنویت از سطح جامعه به ویژه در بین نسل آینده هستند؛ جوانان ما باید بدانند که اگر مسیر شهدا را باور داریم باید کمک کنیم ارزش‌های دینی بر جامعه حاکم شود.

,

سردار کریمی خاطرنشان کرد: گرچه امنیت با اقتدار نظامی به وجود می‌آید اما در بسیاری از مواقع مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همه در امنیت کشور اثرگذار هستند و اگر می‌خواهیم موفق باشیم به عنوان یک مسلمان باید راه شهدا را ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه