اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خبرداد؛

ثبت اطلاعات 12 میلیون و 800 هزار دانش‎آموز در سامانه سناد/32 درصد دانش‌آموزان در رشته‌های فنی‎وحرفه‎ای و کاردانش ثبت نام کرده‎اند

ثبت اطلاعات 12 میلیون و 800 هزار دانش‎آموز در سامانه سناد/32 درصد دانش‌آموزان در رشته‌های فنی‎وحرفه‎ای و کاردانش ثبت نام کرده‎اند
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور 13 میلیون دانش‎آموز در سال تحصیلی 95-96 در مدارس کشور گفت: اطلاعات 12 میلیون و 800 هزار دانش‎آموز در سامانه سناد ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، علی زرافشان در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقطع ابتدایی با 7 میلیون و 500 هزار دانش آموز بیشترین تعداد دانش آموزان را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: 3 میلیون و 50 هزاردانش اموز در دوره اول متوسطه و 2 میلیون و 200 هزار دانش‎آموز در دوره دوم متوسطه سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

,


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با ابراز اینکه اطلاعات بیش از 98 درصد دانش آموزان در سامانه الکترونیکی ثبت نام دانش آموزان(سناد) ثبت شده است، خاطرنشان کرد: به علت آنکه تعدادی از دانش‎آموزان مراجعه دیرهنگام داشته‎اند هنوز اطلاعات آنها در این سامانه ثبت نشده است.

,
,


وی یکی از دلایل عدم ثبت صد درصدی اطلاعات دانش‎آموزان در سامانه سناد را انجام تغییرات در این سامانه دانست و تاکید کرد: به جهت تغییرات در هدایت تحصیلی در پایه دهم ورود اطلاعات دانش‎آموزان دوره دوم متوسطه با تاخیر انجام شده است که تاکنون اطلاعات 30 هزار دانش‎آموز دوره اول متوسطه و 150 هزار دانش‎آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت نشده است.

,
,


زرافشان حضور دانش‎آموزان در رشته های مهارتی و اشتغال را مطلوب دانست و عنوان کرد: خوشبختانه آموزش های مهارتی و اشتغال جایگاه خود را در کشور پیدا کرده اند و پوشش 40 درصدی دانش آموزان در شاخه فنی‎و‎حرفه‌ای و کاردانش نشان از استقبال و علاقه‎مندی دانش‎آموزان دارد.

,
,


وی گفت: تا کنون 32 درصد دانش‎آموزان مقطع دهم شاخه فنی‎وحرفه ای و کاردانش را برای تحصیل انتخاب کرده اند که هدف گذاری امسال برای رشته‌های مهارتی 39 درصد بوده است.

,
,


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش‎و‎پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 150 هزار دانش‎آموز در دوره دوم متوسطه تا کنون ثبت نام قطعی نداشته‎اند امیدواریم با حضور این تعداد در شاخه‎های فنی‎و‎حرفه ای و کاردانش این فاصله پر شده و به 39 درصد برسد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه