اخبار داغ

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95

آغاز سال تحصیلی چهارقلوهای فارسانی+عکس

آغاز سال تحصیلی چهارقلوهای فارسانی+عکس
چهار قلو های فارسانی هم با آغاز سال تحصیلی جدید وارد کلاس اول دبستان شدند این چهار قلو که دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر هستند مورد استقبال مسئولین شهرستان قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، با شروع سال تحصیلی جدید 19 هزار دانش آموز فارسانی وارد سنگر علم و دانش شدند در بین این دانش آموزان چهار قلوهای نیز وجود داشت این چهار قلو که دو دانش آموز دختر و دو دانش آموز پسر هستند مورد استقبال مسئولین شهرستان قرار گرفتند.

مدیر  آموزش و پرورش شهرستان فارسان از حضور 19 هزار دانش آموز در 170 مدرسه در روز بازگشایی مدارس خبر داد.

داراب احمدی در خصوص بازگشایی مدارس افزود: شروع مهر و بازگشایی مدارس، شروع رویشی دوباره و شروع شگفتن علم و ایمان و دانایی است که امروز شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که در سال تحصیلی جدید که با شعار  مدرسه شاداب، الفبای توسعه نامگزاری شده است با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

وی در پایان گفت: اینجانب در سالی که مزین به سال  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  است ، آغاز سال تحصیلی 96-1395 را به همه دانش آموزان عزیز، فرهنگیان فرهیخته و اولیای گرامی صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان سال تحصیلی پرخیر و برکت را برای همگان مسئلت دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
, .,
,
,
,
,
,
, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه