اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان؛

جشنواره روز سرباز در شهر برازجان برگزار شد

جشنواره روز سرباز در شهر برازجان برگزار شد
جشنواره روز سرباز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان، فرمانده گروه 26 سلمان ندسا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان و جمعی از مسئولین در نمازخانه گروه 26 سلمان ندسا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در این جشنواره که جمعی از نیروهای وظیفه گروه 26 سلمان ندسا، سپاه دشتستان و گردان 116 امام حسین (ع) برازجان نیز در آن حضور داشتند، گفت: نقشی که سربازان در جنگ داشتند بی بدیل بود به طوری که از 670 شهید دشتستان، 100 نفر و از 140 آزاده، 80 نفر سرباز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور اظهار داشت: وحدتی که بین سربازان و فرمانده لشکر در دوران دفاع مقدس وجود داشت یکی از تجربیّات معنوی دوران دفاع مقدس است که باعث شده است همانند گذشته که کنار هم جنگیدیم و کنار هم شهید شدیم امروز نیز کنار هم زندگی کنیم.

,

وی تصریح کرد: عراقی ها خود اعتراف کردند که ما به دو علّت جرأت کردیم که به ایران حمله کنیم که یکی از آن ها نداشتن ارتش منسجم و دیگری نداشتن تجهیزات جنگی ایرانی ها بود که این امر نشان می دهد اگر ما در دوران دفاع مقدس مثل الان منسجم بودیم و موشک هایی را که امروز در اختیار داریم آن زمان در اختیار داشتیم کسی جرأت حمله به کشور ما را پیدا نمی کرد.

,

فرمانده سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: این حرف که ما باید بودجه دفاعی کشور را کم کرده و آن را در عرصه اقتصادی هزینه کنیم حرف غلطی است و باعث تقویّت دشمنمی شود چرا که ما دشمن داریم و قدرت استکبار را به خطر انداخته ایم.

,

نعمت اله غلامپور افزود: اقتدار و نیروی نظامی برای هر کشوری خوب است و لازم است که همه ما بدانیم که اگر روزی قرار باشد بودجه دفاعی را در عرصه اقتصادی هزینه کنیم در حقیقت باید ابتدا انقلاب اسلامی را تعطیل کرده و بعد به این کار دست بزنیم.

,

در این جشنواره که با حضور خانواده سربازان شهید حسین بالور و عبدالمهدی دیری برگزار شد از خانواده این شهیدان و سربازان نمونه حاضر در جشنواره با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

,

همچنین در این مراسم، مسابقاتی ویژه سربازان به اجرا درآمد و فرماندهان یگان های حاضر در مراسم نیز هرکدام امتیازات و هدایای ویژه ای برای سربازان در نظر گرفتند.
انتهای خبر/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه