اخبار داغ

صحبت‌های گل‌محمدی پس از جدایی

صحبت‌های گل‌محمدی پس از جدایی
سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سه فصل پیش وقتی ذوب آهن را تحویل گرفتم تیمی در خطر سقوط بود که با این تیم سه جام قهرمانی گرفتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل محمدی یکی از سرمربیان  ارزشمند فوتبال ایران است. بازیکن سابق تیم ملی که در جام جهانی 2006 آلمان هم بازی کرد و پس از آن تبدیل به یکی از مربیان علم گرای فوتبال ایران شد و توانست نتایج بسیار درخشانی را در کارنامه مربیگری اش ثبت کند.اگرچه در پرسپولیس به او فرصت کافی برای درخشش داده نشد اما او در ذوب آهن توانست در دو فصل حضور مداوم سه جام قهرمانی برای این تیم بگیرد و در فصل سوم هم با رفتاری حرفه‌ای و به دور از جنجال از باشگاه ذوب آهن جدا شد این درحالی است که گل محمدی این تیم را دو بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان سوپر جام ایران کرد. بازیکنانی چون رشید مظاهری، حاصل مربیگری او در ذوب آهن هستند. مربی که به جوان ها میدان داد و بازیکنانی چون یاسر فیضی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز از لیگ دو به لیگ برتر آورد.

گل محمدی در مورد دلایل جدایی اش ازذوب آهن صحبت کرد این گفتوگو را در زیر می‌خوانید:

خبر جدایی شما از ذوب آهن صحت دارد؟

بله، این خبر صحت دارد. جلسه‌ای با سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه ذوب آهن داشتیم و در فضایی کاملا دوستانه و محترمانه بر سر مسائل مالی و چگونگی جدایی به توافق رسیدیم. برای این تیم و این باشگاه آرزوی موفقیت دارم و بهترین‌ها را برایشان می‌خواهم. دوست دارم ذوب آهن دوباره مثل گذشته خوب نتیجه بگیرد و روزهای خوبی داشته باشد.

شما در ذوب آهن بد نتیجه نگرفتید؟

بله، سه فصل قبل وقتی ذوب آهن را تحویل گرفتم این تیم در خطر سقوط بود اما با تلاش و همکاری باشگاه، هیات مدیره، مدیرعامل و بازیکنان و کادر فنی توانستیم ذوب آهن را تبدیل به یک مدعی قهرمانی بکنیم. دو بار در جام حذفی به طور متوالی قهرمان شدیم و قهرمانی سوپر جام را به این باشگاه دادیم. حضور ذوب آهن در جمع مدعیان قهرمانی نیز از اتفاقات بسیار خوب است. با این حال مشکلاتی از اواخر فصل گذشته وجود داشت که آنها را کتمان نمی‌کنم اما دوست ندارم زیاد به آنها بپردازم و آنها را رسانه‌ای کنم. این ها مسائل درون یک خانواده و باشگاه است.ذوب آهن را دوست دارم.

پس چرا جدا شدید؟

شرایط برای کار کردن سخت شده بود. ترجیح دادم دوستانه از ذوب آهن جدا شوم.

شایعات زیادی در مورد اختلاف شما و آذری هم شنیده می‌شد.

بله، مسائلی وجود داشت که بیشتر آنها سوءتفاهم بود. ما روزهای خوبی را با آذری در باشگاه ذوب آهن داشتیم و نتایج خوبی هم در این باشگاه رقم خورد اما مشکلات وجود داشت. نمی‌خواهم این مسائل را کتمان کنم اما نباید همه چیز را هم بیان کنم من برای سعید آذری و باشگاه ذوب آهن هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, خبر جدایی شما از ذوب آهن صحت دارد؟,
,
,
,
, شما در ذوب آهن بد نتیجه نگرفتید؟,
,
,
,
, پس چرا جدا شدید؟,
,
,
,
, شایعات زیادی در مورد اختلاف شما و آذری هم شنیده می‌شد. ,
,
,

 

,

 

,

 

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه