اخبار داغ

رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان:

نوجوان دشتستانی فرشته نجات سه نفر شد

نوجوان دشتستانی فرشته نجات سه نفر شد
رییس بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با اهدای کبد و کلیه‌های نوجوان 15 ساله دشتستانی سه بیمار نیازمند به پیوند اعضا در کشور زندگی دوباره پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"ناصرون " دکتر حسین الیاسی گفت: ضایعه مغزی آیدا محمدیان نوجوان پانزده ساله دشتستانی که در بیمارستان شهید گنجی بستری شده بود توسط متخصصان و پزشک معتمد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تایید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,
وی تصریح کرد: پس از اعلام رضایت والدین این نوجوان نسبت به اهدای عضو با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و گروه پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عملی 3 ساعته کبد و کلیه‌ها برداشت شد.
,
دکترالیاسی بیان داشت : اعضای اهدا شده این نوجوان برای پیوند به شیراز انتقال داده شد تا نجات‌بخش جان سه هم‌وطن نیازمند به پیوند اعضا باشد.
,
وی در رابطه با انجام این اقدام خداپسندانه خاطرنشان کرد: با اهدای عضو این نوجوان دشتستانی ششمین اهدای عضو از ابتدای سال جاری تاکنون در استان بوشهر به وقوع پیوسته است.
,
گفتنی است عمل برداشت اعضاء برای اولین بار در بیمارستان شهید گنجی برازجان با مشارکت تیم پیوند عضو اعزامی از شیراز و حضور دکترالیاسی، دکترنفیسی و همکاری تیم اتاق عمل بیمارستان شهید گنجی صورت گرفته است.
,
انتهای پیام/.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه