اخبار داغ

در 6 ماهه نخست سال جاری؛

کمک ۳ میلیارد ریالی خیرین به ایتام گناوه

کمک ۳ میلیارد ریالی خیرین به ایتام گناوه
مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه از کمک 3 میلیارد و 676 میلیون ریالی حامیان نیکوکار به ایتام تحت حمایت این نهاد در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز ؛مراد شمس الدینی ظهر امروز در جمع مدیران گناوه ، با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد، گفت: در قالب اجرای این طرح حامیان ایتام با مراجعه به دفتر کمیته امداد (خانه انفاق) یا سایت اینترنتی این نهاد در شهرستان نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ؛,

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه تصریح کرد: حامیان پس از قبول کفالت یا چند نفر از ایتام را به‌عنوان فرزند معنوی خود انتخاب و ماهیانه مبلغی مستقیماً به حساب وی پرداخت می‌کنند.

,

شمس الدینی با بیان اینکه همه ساله شاهد کمک‌های خوبی از طرف حامیان طرح اکرام به  ایتام  تحت حمایت هستیم، افزود:  و در همین راستا در شش ماهه نخست سال جاری حامیان گناوه‌ای، 3 میلیارد و 676 میلیون ریال به حساب ایتام  تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت کرده‌اند.

,

وی اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای 501 یتیم و فرزند محسنین است که یک‌هزار و 185 حامی حمایت از آنها را بر عهده گرفتند و  ماهیانه کمک‌های نقدی و جنسی خود را به این ایتام پرداخت می‌کنند.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: کمیته امداد تنها نقش یک واسطه را در این طرح دارد و مبلغ اهدایی هر ماه به‌طور مستقیم از سوی حامیان به حساب ایتام واریز می‌شود.

,

شمس الدینی با اشاره به سفارش پیامبر اکرم (ص) در خصوص سیره پسندیده ازدواج، اظهار کرد: بیش از 120 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که با توجه به نبود اعتبارات، امداد تاکنون موفق به دریافت جهیزیه آنها نشده است و نیازمند کمک و مساعدت همه خیرین در این امر مهم هستیم.

,

وی در پایان ضمن قدردانی از خیران و حامیان ایتام شهرستان گناوه،تصریح کرد: با همیاری و همراهی خیرین و حامیان می‌توان در راستای خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان فقر و ناهنجاری‌ها را از چهره جامعه اسلامی پاک و این خانواده‌ها را توانمند کرد.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه