اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

قرارداد بیمه ایران با کمپانی آلمانی و توافقنامه FATF نمونه های از نفوذ است

قرارداد بیمه ایران با کمپانی آلمانی و توافقنامه FATF نمونه های از نفوذ است
امیرابادی با بیان اینکه باید مراقب بود برخی شرکت ها با تابلوی اقتصادی وارد نشوند و نتواند در ارکان نظام نفوذ کنند، خاطرنشان کرد: باید مراقب بود اطلاعات شهروندان، مقامات و همچنین اطلاعاتی که مرتبط با امنیت ملی ماست در اختیار دشمنان نظام قرار نگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی در گفت وگو با فرهنگ نگار،با اشاره به اینکه FATF نمونه‌ای از مصادیق نفوذ در کشور است، اظهار داشت: زمانی که اطلاعات در FATF وارد می شود آمریکا و اسرائیل که دو عضو ناظر این نهاد بین المللی هستند به خاطر قدرت خاصی که در آن دارند در ابتدا اطلاعات در اختیار آنها قرار می گیرد که این نمونه ای از نفوذ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,


وی ورود شرکت های اقتصادی و طراحان نرم افزار های اطلاعاتی به کشور را نمونه دیگری از نفوذ برشمرد و گفت: همانگونه که قبلا هم با ورود شرکتی در تامین اجتماعی یکسری از اطلاعات مردم، اشخاص و مسئولین در اختیار بیگانگان افتاد این بار هم با قراردادی که بیمه ایران با کمپانی آلمانی بسته است این خطر نفوذ احساس می شود.

,
,


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه یکسری شرکت های خارجی برای نوشتن برنامه های نرم افزاری در سیستم های ارتباطی وارد کشور می شوند قطعا اطلاعاتی که به دست می آورند را در اختیار دشمنان قرار خواهند داد که این موضوع همان دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ است.

,
,


وی با بیان اینکه باید مراقب بود برخی شرکت ها با تابلوی اقتصادی وارد نشوند و نتواند در ارکان نظام نفوذ کنند، خاطرنشان کرد: باید مراقب بود اطلاعات شهروندان، مقامات و همچنین اطلاعاتی که مرتبط با امنیت ملی ماست در اختیار دشمنان نظام قرار نگیرد.

,
,


امیرآبادی عنوان کرد: قطعا یکسری از نمایندگان به موضوع قرارداد شرکت بیمه ایران با کمپانی آلمانی ورود خواهند کرد و با توجه به حساسیت های موجود قطعا پیگیری هایی در این زمینه انجام خواهد شد.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه