اخبار داغ

عضو هیات عالی تنظیم روابط قوای سه گانه:

شهدا با تشخیص صحیح وظیفه باعث عزت کشور شدند/ حرکت در مسیر ایستادگی و مقاومت ایران را به یک قدرت تهدید ناپذیر تبدیل خواهد کرد

شهدا با تشخیص صحیح وظیفه باعث عزت کشور شدند/ حرکت در مسیر ایستادگی و مقاومت ایران را به یک قدرت تهدید ناپذیر تبدیل خواهد کرد
حجت الاسلام ابوترابی گفت: حرکت در مسیر استقامت، صبر و ایستادگی و تداوم راه شهدا پیروزی هایی به مراتب فراتر از پیروزی های دفاع مقدس برای ایران خلق می کند و ایران را تبدیل به یک قدرت اقتصادی، نظامی، سیاسی، علمی و تهدید ناپذیر در منطقه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، حجت الاسلام ابوترابی فرد شامگاه شنبه در آخرین شب از کنگره بزرگداشت شهدای شهر درچه با اشاره به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی در ایستادگی و از خود گذشتگی در برحه های گوناگون گفت: دفاع مقدس بلندترین قله در ۵۰ سال گذشته تاریخ ایران در زمینه ایستادگی، مقاومت و ایثار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

نایب رئیس مجلس نهم شورای اسلامی اظهار کرد: اگر یک ملت را با دانش، علم، اراده، فهم صحیح مسئولیت و رسالت، قدم برداشتن در راه عزت و اقتدار خود و پاسداری از ارزش ها گرانبها می شمارند، تاریخ دفاع مقدس بلندترین فراز از اقتدار و ایثار و فهم صحیح ملت ایران نسبت به مسئولیت و رسالت خویش است.

,

عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه افزود: تمام سرمایه های امروز که ملت ایران از آن بهره مند است محصول کار بزرگ شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

,

وی ادامه داد: اگر انسان ها در نقاط حساس راه را درست تشخیص دهند و قدم صحیح بردارند یک تاریخ با ارزش و درخشان خلق می کنند و اگر در برحه های حساس مرتکب خطا شوند موجب انحراف، خودباختگی و نابودی یک ملت خواهند شد.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم باید این نقطه های مهم و حساس را بشناسند و قدم های صحیح بردارند.

,

ابوترابی فرد با اشاره به وقوع واقعه عاشورا ۶۱ سال پس از هجرت پیامبر(ص) خاطر نشان کرد: علت اینکه در کربلا خاندان پیامبر(ص) و بهترین افراد روی زمین به دست شقی ترین افرداد به شهادت می رسند این بود که مردم در دوران پس از پیامبر رسالت و جایگاه صحیح خود را نفهمیدند و قدم های صحیح برنداشتند و نتیجه این شد که حضرت اباعبد الله (ع) به دست بدترین افرداد به شهادت رسید.

,

وی ادامه داد: یک انحراف در جامعه اسلامی در دوران بعد از پیامبر(ص) زمینه بروز هولناک ترین جنایت تاریخ را فراهم کرد.

,

عضو هیات عالی تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: گاهی اوقات یک قدم صحیح راه را برای عزت و اقتدار و عظمت یک جامعه فراهم می کند و شهدای دفاع مقدس و فرزندان برومند اسلام با احساس مسئولیت به موقع خود و حرکت در مسیر جهاد و جنگ و جانفشانی های خود باعث عزت و اقتدار انقلاب اسلامی شدند.

,

ابوترابی فرد تصریح کرد: اگر ایثار گری های شهدا نبود امروز نه فقط از انقلاب بلکه از ایران نام و نشانی نبود و دشمنان اجازه نمی دادند حتی نام ایران در نقشه جغرافیایی کره خاکی باقی بماند.

,

نماینده سابق مجلس ادامه داد: شهدا با شناخت صحیح زمان خود و فهم درست مسئولیت به بالاترین مقام از درجه حیات رسیدند.

,

وی افزود: مردم شهر درچه گوی سبقت را در تقدیم شهدا به انقلاب و نظام ربودند و با این کار افتخار بزرگی برای خود ثبت کردند.

,

عضو هیات عالی تنظیم روابط قوای سه گانه اظهار کرد: شهدا و رزمندگان وقتی فهمیدند خطر ملت ایران و سرزمین اسلام را تهدید می کند و باید در میدان حاضر شد به میدان آمدند و با ایثار گری های خود امنیت و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

,

ابوترابی فرد گفت: امروز هم دشمنان اسلام در سرزمین های مختلف و میادین گوناگون روبروی اسلام ایستاده اند و با چنگ افروزی های خود قصد دارند اسلام را نابود کنند.

,

نماینده سابق مجلس افزود: همان کسانی که در هشت سال دفاع مقدس رو به روی ملت ایران می جنگیدند اکنون در شهر موصل رو به روی ملت عراق ایستاده اند و با آن ها در حال جنگ هستند.

,

وی تصریح کرد: امروز رژیم اسرائیل حس می کند یک جریان نشات گرفته از انقلاب اسلامی مرز های آن ها را تهدید می کند و به همین علت برای رفع تهدید خود با ملت سوریه وارد جنگ و خونریزی شده است.

,

عضو هیات عالی تنظیم روابط قوای سه گانه اظهار کرد: این تحولات و پیروزی های جبهه مقاومت در جای جای منطقه حاصل مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

,

ابوترابی فرد تاکید کرد: اگر امروز در مسیری که رهبر انقلاب تعیین کرده اند قدم برداریم به قطع و یقین پیروزی های دیگر در انتظار ما خواهد بود.

,

نماینده ادوار گذشته مجلس افزود: حرکت در مسیر استقامت، صبر و ایستادگی و تداوم راه شهدا پیروزی هایی به مراتب فراتر از پیروزی های دفاع مقدس برای ایران خلق می کند و ایران را تبدیل به یک قدرت اقتصادی، نظامی، سیاسی، علمی و تهدید ناپذیر در منطقه خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: امت اسلام باید به حدی قدرتمند شود که هیچ مستکبری به خود اجازه تهدید کردن ندهد و این هدف جز با ایستادگی و ایثار حاصل نخواهد شد.

,

ابوترابی فرد با اشاره به جایگاه و اهمیت حفظ حجاب تاکید کرد: دشمن چادرهای مشکی شما را هدف گرفته است و تلاش کنید خانواده های خود را منور به نور تقوا، حجاب و روزی حلال کنید که از دل چنین خانواده هایی شهدا و جانبازان و ایثارگران بیرون می آیند.

,

کنگره شهدای شهر درچه از ۳۰ شهریور به مدت پنج شب در بوستان شهدای گمنام کوه سفید درچه با حضور سخنرانان مختلف و اجرای برنامه های گوناگون از جمله نمایش «فصل لبیک» و عملیات راپل برگزار شد و شب گذشته به کار خود پایان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه