اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد؛

وصول جریمه یک میلیارد و 296 میلیون ریالی قاچاق کالا در زنجان/برخورد قاطع با قاچاقچیان

وصول جریمه یک میلیارد و 296 میلیون ریالی قاچاق کالا در زنجان/برخورد قاطع با قاچاقچیان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد قاطع با قاچاق کالا در استان زنجان خبر داد و گفت: جریمه یک میلیارد و 296 میلیون ریالی قاچاق کالا در استان زنجان وصول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌و‌گو با عصر زنجان، از کشف کالای قاچاق در استان زنجان خبر داد و گفت: محموله های کشف شده در استان زنجان شامل : 290 هزار نخ سیگار قاچاق ، 3 هزارو 769 ثوب انواع پوشاک ، 34 دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری ،23 دست کت و شلوار ،116 عدد ادکلن و هزارو 405 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی افزود: متهمان پرونده ها علاوه بر امحای لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگارها و ضبط سایر کالاهای مکشوفه به نفع دولت ، به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و 296 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: با ارجاع پرونده ها به واحد اجرای احکام ، پس از پیگیری واحد مذکور ، مفاد آراء صادره اجرا و جرائم نقدی تعیین شده وصول شده است.

,

ممیزی از کشف محموله کالای قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: کالای قاچاق درسوم مهرماه 95 در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شده که ارزش محموله کایاس قاچاق کشف شده 150 میلیون ریال است.

,

وی با اشاره به عملکرد 122 درصدی تعزیرات حکومتی زنجان در بخش قاچاق کالا گفت: همچنین در شهریور ماه 95 تعداد 481 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد و در این مدت تعداد 479 پرونده مختومه شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه به عملکرد در بخش‌های مختلف گفت: در یک ماه گذشته در بخش کالا و خدمات 170 درصد، قاچاق کالا 127 درصد و در بخش بهداشت، دارو و درمان 215 درصد عملکرد داشته است.

,

ممیزی بیان کرد: همه بخشها دارای عملکر د بیش از 100 درصد بوده و میزان جریمه وصولی در شهریور ماه با رشد قابل قبول به بیش از 6 میلیارد و یکصد میلیون ریال رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه