اخبار داغ

طنین "با نوای کاروان...." توسط صادق آهنگران در همایش دفاع مقدس و فرهیختگان ارومیه

طنین "با نوای کاروان...." توسط صادق آهنگران در همایش دفاع مقدس و فرهیختگان ارومیه
همایش هفته دفاع مقدس و فرهیختگان با حضور یادگار هشت سال دفاع مقدس، سردار حاج صادق آهنگران و مردم شهید پرور ارومیه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش هفته دفاع مقدس و فرهیختگان که با حضور یادگار دوران دفاع مقدس سردار حاج صادق آهنگران در مصلی ارومیه برگزار شد، گفت: مکتب رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مکتب عاشورایی بود، فرهنگ عاشورایی امروزه لرزه بر اندام اسرائیلی ها می اندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان ایران در جهان اسلام الگو شده است، گفت: تفکر بسیجی باعث رهایی کشورهای اسلامی در مقابل استکبار شده است.

,

وی با یادآوری فرمایش امام راحل «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد»، اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تاسی از مکتب عاشورا و نهضت کربلا از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا اسلام، قرآن و نظام که برپایه ولایت بنا شده، زنده بماند.

,

حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، ایمان، مقاومت، حفظ ارزش ها و حفظ خون شهدا را از مهمترین استراتژی ملت ایران در مقابل استکبار ودشمنان برشمرد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران شناسنامه دارد و کوردلان عالم به نظام نگاه کنند و بدانند این انقلاب ریشه الهی دارد، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم ذلیل هستند، خدا امروزه به نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه عزت داده است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه