اخبار داغ

محمد صادقی در گفت‌وگو با دانا:

ژانر دفاع مقدس نیاز به سرمایه گذاری فکری دارد/ برگزاری جشنواره مقاومت یک اتفاق خوب سینمایی است

ژانر دفاع مقدس نیاز به سرمایه گذاری فکری دارد/ برگزاری جشنواره مقاومت یک اتفاق خوب سینمایی است
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه ژانر دفاع مقدس برای تولید فیلم های ماندگار در کنار حمایت های نیاز به سرمایه گذاری فکری دارد، گفت: بخش بین الملل جشنواره مقاومت باید دفاع مقدس ایران را به دنیا بشناساند.
[

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا در هفته دفاع مقدس در مورد وضعیت این ژانر در سینما با تأکید بر اینکه دفاع مقدس یک ژانر بسیار با ارزش در بدنه سینمای کشور است، اضافه کرد: باید با ابزارهای مختلف به ویژه سینما و رسانه ملی با برخورداری از تأثیرات بالا بر مخاطبان دفاع مقدس را زنده نگه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



وی افزود: تولید آثار خوب در ژانر دفاع مقدس علاوه به حمایت از سینماگران به سرمایه گذاری خوب فکری نیاز دارد.

,
,
,



بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این نکته که ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی را باید از زوایای مختلف تصویر سازی کرد، اظهار داشت: باید به این ژانر در سینما بیشتر پرداخته شود و از طریق جشنواره ها به ویژه بخش بین الملل دفاع مقدس ایران را برای دنیا تصویر سازی کرد.

,
,
,



 مجری و تحلیل گر برنامه نمایش فیلم ژانر دفاع مقدس در شبکه "آی فیلم "، گفت: در این برنامه کنار نمایش فیلم، نشست تحلیلی با کارگردانان آثار به نمایش درآمده هر شب در بحث مسایل پیرامون ژانر دفاع مقدس برگزار می شود.

,
,
,



صادقی با اشاره به برگزاری جشنواره مقاومت،گفت: برگزاری جشنواره مقاومت یک اتفاق خوب سینمایی است.

,
,
,



وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: باید در بخش بین الملل این جشنواره از فیلم های خوب که نقطه نظرات مثبت و تأثیرگذاری دارند در کنار آثار داخلی به نمایش گذاشته شوند.


انتهای پیام/پ

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه