اخبار داغ

48 ساعت مرخصی تشویقی به تمام سربازان ناجا در کردستان

48 ساعت مرخصی تشویقی به تمام سربازان ناجا در کردستان
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کردستان از اعطاء 48 ساعت مرخصی تشویقی به تمام سربازان ناجا در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، عباس مسعودی در هفتمین جشنواره سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن فرماندهی نیروی انتظامی کردستان برگزار شد اظهارکرد: سربازان فداکارترین قشر در نیروهای مسلح هستند و ما در نیروی انتظامی این جشنواره‌ها را با هدف تکریم از سربازان و زحمات آنان برگزار کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


وی بیان داشت: به تمام سربازان ناجا در کردستان 48 ساعت مرخصی تشویقی داده می شود تا در زمان های برنامه ریزی شده به مرخصی بروند.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان از برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف، الکترونیک، مکانیکی و غیره برای سربازان در طول مدت زمان خدمت در سطح پادگان‌ها و یگان‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در راستای ارتقای سطح توانایی حرفه‌ای سربازان و ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال‌زایی آنها بعد از اتمام دوران سربازی انجام می‌گیرد.

,
,

 

,


معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک سوم از مجموعه انتظامی در استان را سربازها وظیفه تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: نقش سربازان در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در طول پیروزی انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن بسیار تعیین کننده بوده است.

,
,

 

,


به گفته مسعودی، به منظور ایجاد بستر برای آسایش هرچه بیشتر زیرمجموعه در حال حاضر تمام سربازان متاهل بومی در خود استان بکارگیری می‌شوند که بیش از 40 درصد از مجموع کل سربازان موجود را شامل می‌شود.

,
,

 

,


گفتنی است، در پایان این جشنواره از 46 سرباز ساعی و 53 سرباز متاهل نیروی انتظامی تجلیل شد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه