اخبار داغ

سرلشگرباقری:

روسیه متقاضی دانش ایران درباره پهپادها

روسیه متقاضی دانش ایران درباره پهپادها
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: روس‌ ها به‌ شدت دنبال کمک ما برای دستیابی به علم پهپادهای دوربرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر باقری در مراسم آغاز تحصیلی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دفاع مقدس از جنبه‌ های مختلف قابل بررسی است و یک جنبه آن تولید علم و ایجاد دانش برای آینده بود. دفاع مقدس از جنبه حماسه‌ آفرینی دیده می‌ شود اما از جنبه علمی هم می‌ توان آن را بررسی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرلشکر باقری در مراسم آغاز تحصیلی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دفاع مقدس از جنبه‌ های مختلف قابل بررسی است و یک جنبه آن تولید علم و ایجاد دانش برای آینده بود. دفاع مقدس از جنبه حماسه‌ آفرینی دیده می‌ شود اما از جنبه علمی هم می‌ توان آن را بررسی کرد.,

وی افزود: بعد از دفاع مقدس که وارد رشته جغرافیا شده و مطالعه کردم به این نتیجه رسیدم عمق علمی که درعملیات والفجر8 به دست آمد و حدود 15 گردان از آن رودخانه عبور کرد تا الآن در هیچ جای دنیا تجربه نشده و علم آن هم وجود ندارد.
 

, وی افزود: بعد از دفاع مقدس که وارد رشته جغرافیا شده و مطالعه کردم به این نتیجه رسیدم عمق علمی که درعملیات والفجر8 به دست آمد و حدود 15 گردان از آن رودخانه عبور کرد تا الآن در هیچ جای دنیا تجربه نشده و علم آن هم وجود ندارد.,
,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیاری از علوم از جنگ‌ ها بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: تولید دانش می‌ تواند از کارهای اساسی باشد و حتی امروز میدان سوریه و عراق در مبارزه با تروریست‌ ها نیز رقابتی برای تولید دانش می‌ تواند باشد.
 

, رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیاری از علوم از جنگ‌ ها بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: تولید دانش می‌ تواند از کارهای اساسی باشد و حتی امروز میدان سوریه و عراق در مبارزه با تروریست‌ ها نیز رقابتی برای تولید دانش می‌ تواند باشد.,
,

سرلشکر باقری تأکید کرد: امروز پهپادهایی با برد بلند، پایگاهی در حد یک مترمربع را مورد شناسایی و هدف قرار می‌ دهند که علم این پهپادها در اختیار یکی دو کشور است.
 

, سرلشکر باقری تأکید کرد: امروز پهپادهایی با برد بلند، پایگاهی در حد یک مترمربع را مورد شناسایی و هدف قرار می‌ دهند که علم این پهپادها در اختیار یکی دو کشور است.,
,

وی در ادامه اظهار داشت: روس‌ها هم به‌ شدت دنبال کمک ما برای دستیابی به علم پهپادهای دوربرد اند، البته آمریکایی‌ها هم این علم را دارند و رژیم صهیونیستی به‌ واسطه آمریکا از این دستاورد برخوردارند.
 

, وی در ادامه اظهار داشت: روس‌ها هم به‌ شدت دنبال کمک ما برای دستیابی به علم پهپادهای دوربرد اند، البته آمریکایی‌ها هم این علم را دارند و رژیم صهیونیستی به‌ واسطه آمریکا از این دستاورد برخوردارند.,
,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی می‌تواند مفید باشد که جایگاه خود را به‌خوبی در بین نظامیان پیدا کند.
سرلشکر باقری یادآور شد: ستادکل، ستاد ارتش و ستاد سپاه جزیره‌های جدا از هم نیستند و باید در یک صف و در سطوح‌های مورد نظر حرکت کنند تا به هدف نهایی برسیم.

 

, رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی می‌تواند مفید باشد که جایگاه خود را به‌خوبی در بین نظامیان پیدا کند.
سرلشکر باقری یادآور شد: ستادکل، ستاد ارتش و ستاد سپاه جزیره‌های جدا از هم نیستند و باید در یک صف و در سطوح‌های مورد نظر حرکت کنند تا به هدف نهایی برسیم.
,
,
,

وی با تذکر "باید از دوباره‌ کاری و موازی‌ کاری در کارهای صورت گرفته خود داری کنیم"، گفت: دانشگاه باید دائماً به‌ روز باشد و دچار تکرار ناکارآمدها و تاریخ گذشته نباشیم. اینها نیاز به طرح دارد و دانشگاه این طرح را آماده کند و ستادکل برنامه‌ های خود را بدهد تا به هدف برسیم.
 

, وی با تذکر "باید از دوباره‌ کاری و موازی‌ کاری در کارهای صورت گرفته خود داری کنیم"، گفت: دانشگاه باید دائماً به‌ روز باشد و دچار تکرار ناکارآمدها و تاریخ گذشته نباشیم. اینها نیاز به طرح دارد و دانشگاه این طرح را آماده کند و ستادکل برنامه‌ های خود را بدهد تا به هدف برسیم.,
,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دنبال مدرک‌ گرایی نباشیم، مثل رو به‌ روی دانشگاه تهران که پایان‌ نامه به فروش می‌ رسد و ما به‌ دنبال این مسیر نباشیم.

, رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دنبال مدرک‌ گرایی نباشیم، مثل رو به‌ روی دانشگاه تهران که پایان‌ نامه به فروش می‌ رسد و ما به‌ دنبال این مسیر نباشیم.,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

منبع:شبکه خبر

, منبع:شبکه خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه