اخبار داغ

در اعتراض به برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

تحصن جانباز دفاع مقدس در گلزار شهدای گمنام گرگان + تصویر

تحصن جانباز دفاع مقدس در گلزار شهدای گمنام گرگان + تصویر
بک جانباز جنگ تحمیلی به دلیل برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان تحصن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ قرار است عصر امروز چهارم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس که یادآور رشادتها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران و خانواده های شهداست ، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی کنسرت برگزار شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

به همین دلیل جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان و برادر سردار شهید اسفندیار خادملو ، محافظ آیت الله خلخالی و از نیروهای مخلص و مطالبه گر استان گلستان ظهر امروز به دلیل بی توجهی مقامات استانی در گلزار شهدای گمنام گرگان تحصن کرد.

,

وی از بی توجهی و بی تفاوتی جامعه و دولتمردان و بخصوص متولیان امر به عنوان میراث خواران خون شهدا نسبت به این قبیل اقدامات ضد فرهنگی و فسادهای رنگارنگ رایج شده در جامعه ، رنجیده خاطر و گلایه مند است و برای همین به شهدای گمنام پناه برد تا از این همه غفلت و انجام اقدامات ضد فرهنگی در گرگان گلایه کند .

,

632

, 632,

گفته می شود این جانباز جنگ تحمیلی وضعیت جسمی خوبی ندارد و علیرغم اینکه کپسول تنفسی وی همراهش نیست لحظات سختی را سپری می کند . وی از جمله افرادی است که در ماجرای تحصن طلبه سیرجانی تا اخرین لحظات از سیمای عدالت دفاع کرد.

,

قرار است طلاب و دانشجویان انقلابی نیز با حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان و برگزاری زیارت عاشورا اعتراض خود را به این حرکت نشان دهند .

,

خادملو معتقد است : " کسی مخالف شادی مردم نیست اما اینکه در آستانه ماه محرم و همزمان با دفاع مقدس شاهد چنین اقداماتی هستیم جای تعجب دارد . "

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه