اخبار داغ

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی:

نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است

نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز سازمان تامین اجتماعی متکلف امور بیش از نیمی از جمعیت کشور است و هر سال بیش از 5200 میلیارد تومان صرف تجهیز و توزیع منابع می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین که در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز سازمان تامین اجتماعی توانسته فراتر از همه نگاه‌های سلیقه‌ای، جناحی و باندی به جایگاهی ارتقاء کند که خود را خدمتگذار صاحبان اصلی و شرکای اجتماعی خویش یعنی جامعه کارفرمایی و کارگری بداند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: امروز تامین اجتماعی در جایگاهی قرار گرفته است که می‌تواند ادعا کند آغوش سازمان و مدیران آن برای صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی باز است البته قبول داریم که نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته شان و جایگاه صاحبان اصلی تامین اجتماعی است؛ به آنها خدمتگذاری کنیم. 
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز سازمان تامین اجتماعی متکلف امور بیش از نیمی از جمعیت کشور است و هر سال بیش از 5200 میلیارد تومان صرف تجهیز و توزیع منابع می‌کند. 
وی ادامه داد: این سازمان بدون اتکاء به کمک دولت با ایجاد فضای تعامل و گفتگو، رایزنی و مشارکت توانسته است در راستای ماموریت‌های محوله همه تلاش خود را به کار بگیرد. 
تاج‌الدین تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی توانسته با استفاده از ابزارهای نوین و روزآمد در مسیر دسترسی بهینه جامعه کارفرمایی و کارگری کشور به خدمات سازمان حرکت کند و اقدامات خود را به سمتی هدایت کند که دسترسی به خدمات آسان‌تر، شفاف‌تر، و مقبول‌تر و در جهت حفظ کرامت و شان صاحبان اصلی این سازمان باشد. 
وی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در دولت کنونی و مدیریت جدید در راستای توسعه مراکز درمانی، تجهیز فضاهای درمانی، بهینه کردن و ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی به اندازه یک دهه گذشته توانسته اقدامات اساسی انجام داده که بخشی از آن در استان قزوین بوده است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: اگرچه نتوانسته‌ایم همه نیازها را مرتفع کنیم اما در یک فضای صمیمی و با همدلی مشارکت جویانه برای خدمت گذاری بیشتر تلاش می‌کنیم. 
وی ادامه داد: امروز در عالی‌ترین سطح ممکن با قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه تعامل داریم و دغدغه سازمان تامین اجتماعی، کارگران و کارفرمایان همان دغدغه نمایندگان مجلس است و امروز درمان سازمان تامین اجتماعی، ویترین سازمان بوده و جزء جدایی ناپذیر با این سازمان است. 
تاج‌الدین خاطرنشان کرد: اگر امروز زمزمه جداسازی بحث درمان سازمان تامین اجتماعی مطرح می‌شود در واقع پاک کردن صورت مسئله است نه حل مشکل؛ براین اساس مباحث کارشناسی از سوی سازمان انجام شده است. 
وی در ادامه گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی به هم پیوسته است و عناصر آن تکمیل کننده یکدیگر بوده و تفکیک ناپذیر هستند لذا خواهشمندیم تا نمایندگان مجلس عنایت لازم را در این زمینه داشته باشند.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در پایان با اشاره به بحث مطالبات سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر سازمان منابع بیشتری در اختیار داشت به طور حتم در خدمت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بود اما همچنان تلاش می‌کنیم تا با تدابیر اندیشیده شده دغدغه‌ای برای جامعه هدف سازمان فراهم نشود. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه