اخبار داغ

فردا صورت می‌گیرد؛

همایش نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس

همایش نقش زنان در 8 سال دفاع مقدس
مسئول بسیج خواهران وزارت راه و شهرسازی از برگزای همایش نقش زنان در طول 8 سال دفاع مقدس، به همت اداره کل حمل و نقل و پایانه استان تهران خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت زنان شهید، سوادبه احسانی در گفت و گو با خبرنگار سایت زنان شهید از برگزاری همایش «نقش زنان در طول 8 سال دفاع مقدس» به منظور تبیین نقش زنان در طول دفاع مقدس و بازبینی وضعیت کنونی با دوران دفاع مقدس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه آشنایی و تبیین نقش زنان در طول جنگ تحمیلی را برای جامعه بانوان امروزی، بسیار تأثیرگذار و مهم دانست و گفت: زنان حضوری شگرف و حماسه آفرین در عرصه دفاع مقدس داشتند و این تجربه می تواند برای مقابله جامعه زنان امروزی در عرصه جنگ نرم یک الگوی کارآمد باشد.

,

مسئول بسیج خواهران وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه نفوذ وهجمه کنونی دشمن به گونه‌ای است که بیشترین وظیفه را متوجه خانم‌ها کرده است، تأکید کرد: وظیفه اصلی امروز بانوان، تداوم راه شهدا، حفظ عفاف و حجاب، خدمت به خانواده وحفظ این نهاد مقدس، تربیت فرزندان صالح و سالم و حفظ ارزش های فرهنگی است.

,

احسانی گفت: مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در «همایش نقش زنان در طول 8 سال دفاع مقدس» سخنرانی خواهند داشت و برنامه های متنوع فرهنگی دیگری از جمله؛ توزیع بسته محصولات فرهنگی، پخش کیلیپ، تقدیر از بسیجی­های نمونه، فرماندهان و خواهران ایثارگر تدارک دیده شده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: همایش « نقش زنان در طول 8 سال دفاع مقدس » دوشنبه 5مهر از ساعت 10 الی 12 در اداره کل حمل و نقل و پایانه استان تهران به حضوربانوان بسیجی وزارت راه و شهرسازی و دست اندرکاران زنان در دفاع مقدس برگزار می شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه