اخبار داغ

یادداشت/

یارانه بگیران چشم امیدی به نجومی بگیران ندارند

یارانه بگیران چشم امیدی به نجومی بگیران ندارند
برای مردم مجهول مانده است این اختلاس های میلیاردی و میلیونی چگونه اتفاق می افتد که صدای رسوایی آن اخلاق اسلامی کارکنان را زیر سوال می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، هر نظام مبانی، ارزش ها و خط قرمزهای مخصوص خود را دارد، حکومت ضامن بقای ارزش های ملی است و در راس آن کارکنانی که اجرای امور حکومتی الهی را اداره می کنند هستند که باید مجری ارزش های دینی و تقدسات آن حکومت باشند و در راس اهداف ولایت فقیه که ولایت خدادوند متعال است در امور اجرایی کشور گام بر دارند و این سیر از خدمات راه گشا برای آیندگان خواهد بود و اسلام و جمهوری اسلامی لازم و ملزوم یکدیگر خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،, تنگستان نما،,

حق الناس باعث تضعیف امور اجرایی یک حکومت خواهد گردید و به دنبال آن روحیه وحدت با ایجاد طبقات مختلف در بین مردم ایجاد می گردد و همانا در آیات و روایات بسیاری از حق الناس و حق الله نقل شده است.

,

, ,

 اما مهم اینجا است تا چه حد ما برای ارزش های الهی در اجرای آن کوشش می کنیم و به خصوص اگر این حق الناس فراگیر باشد آسیب های فراوانی را در بر خواهد داشت.

,

اما فیش های حقوقی نمادی از این بود که بزرگان دولت انگار از حق الناس اطلاعی ندارند یا اینکه غارت از خزانه دولت و به دنبال آن جیب مردم را حق خود دانسته اند که زنجیر وار آن کارکنان در برداشت از خزانه را حق خود دانسته اند نه حق مردم، با این اوصاف عدالت کجاست؟

,

 آیا امام علی علیه السلام اینگونه بیت المال را تقسیم می کردند؟ امام حتی از برادر خود عقیل نیز از دادن حق بیت المال ممانعت نمود.

,

, ,

 آنان که دم از انسانیت می زنند آیا دوره و درس انسانیت را از امام خود حضرت امیرالمومنین علیه السلام و ولایت فقیه آموخته اند یا از معاویه های که چون موریانه جان مردم را می گیرند.

,

بلاخره برای مردم مجهول مانده است این اختلاس های میلیاردی و میلیونی چگونه اتفاق می افتد که صدای رسوایی آن اخلاق اسلامی کارکنان را زیر سوال می برد.

,

قرآن کریم می فرماید از گذشتگان عبرت گیرید که حق مظلوم را خداوند از آنان خواهد گرفت، این است داستان کسانی که با مال حرام خانه هایی سست برای خود می سازند که هر لحظه این خانه عنکبوتی ویران خواهد شد.

,

, ,

فیش های حقوقی ظلم به خون شهدا و ارزش های اسلامی است و افشای این فیش های ده میلیونی از فساد اخلاقی کارکنان بیداد می کند.

,

به مردم دیگر باید حق داد چشم های خود را از یاری کنندگی مانند این گونه کارگزاران در اجرای امور دولت بست که امیدی به آنان در رفع مشکلات مردم باقی نمانده است.

,

آن دریافت کنندگان فیش های نجومی چند میلیونی که دریافت این حقوق را حق جهاد در راه خدا می دادند و مزد خود را از راه حق الناس دریافت می کنند و مزد و اجر خود را از خداوند دریافت نمی کنند بدانند که علاوه بر اینکه خون شهدای 8 سال دفاع مقدس را که احیا نکرده اند هیچ، ارزش و مزد جهاد در راه خداوند را نیز به بهای هیچ فروختند.

,

باید از نجومی بگیران پرسید که این آسایش فرصتی برای اندوخته فصل زمستانتان گردیده است یا فصل زمستان و تابستان برای شما معنا ندارد.

,

مردم آگاهند و می دانند که رجبعلی ها که ماندند و جان باختند دفاع را به تمام معنا درک نمودند و با تمام وجود در درونشان حفظ نمودند.

,

رنگ و لعاب دنیا تاثیری در اراده بنیادین آنان نگذاشت پس شما به نام حق خود و به نام دفاع از اسلام از خزانه دولت به پاس رشادت های خود برداشت نکنید و خود برای خود پاداش تعیین ننماید و بیشتر از این به نام اسلام خود خدمتگزار معرفی نکنید بلکه خدمت گزاری را فرصت طلبی پنداشته اید و که اگر این گونه باشد حقوق فیش های ده میلیونی باید شامل همه ی ایثارگران گردد.

,

کیوان تنگسیری

, کیوان تنگسیری,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه