اخبار داغ

اختلال در سایت sarshomari95.ir

سایت سرشماری نفوس و مسکن از نفس افتاد!/ لطفا در زمان دیگری مراجعه کنید+ عکس

سایت سرشماری نفوس و مسکن از نفس افتاد!/ لطفا در زمان دیگری مراجعه کنید+ عکس
با توجه به اینکه مسئولان مرکز آمار ایران اعلام کرده بودند مردم از طریق پرتال www.sarshomari95.ir می‌توانند به‌صورت غیرحضوری در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ شرکت کنند با حضور تعداد کثیری از مردم این سامانه با اختلال روبرو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، با توجه به اینکه مسئولان مرکز آمار ایران اعلام کرده بودند مردم از طریق پرتال http://www.sarshomari95.ir می‌توانند به‌صورت غیرحضوری در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ شرکت کنند با حضور تعداد کثیری از مردم این سامانه با اختلال روبرو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, http://www.sarshomari95.ir,

شاید یکی دیگر از عوامل بروز مشکل وعده جایزه ۱۰ میلیون ریالی به‌صورت قرعه‌کشی به یک هزار نفر شرکت‌کننده در سرشماری اینترنتی بوده است که استقبال بیش از حد مردم را در روزهای اول به دنبال داشته است.

,

حال باید دید که چرا مسئولان مرکز آمار با توجه به احتمال حضور تعداد کثیری از مردم که بر اساس احساس وظیفه‌ای که داشته‌اند و در روزهای اول به این سایت مراجعه کرده‌اند، زیرساخت‌های لازم را تدارک ندیده‌اند؟

,

امیدوار هستیم که با حل این مشکل مردم نیز از بلاتکلیفی خارج شوند چرا که در موارد دیگر باعث سلب اعتماد مردم به ارگان‌های دولتی خواهد شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه