اخبار داغ

جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با دانا:

جشنواره فیلم مقاومت تا قلب آمریکا هم پیش رفته است/ شاهد اکران آثاری از هالیوود، فرانسه، انگلستان، آفریقا و... در این جشنواره هستیم

جشنواره فیلم مقاومت تا قلب آمریکا هم پیش رفته است/ شاهد اکران آثاری از هالیوود، فرانسه، انگلستان، آفریقا و... در این جشنواره هستیم
یک بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: احساس غرور می کنیم که هنوز هستند کسانی که انسان به معنای واقعی انسانیت و با کمالات انسانی را گرامی می دارند؛ امروز آثاری که از متن دنیای استکبار و استثمار به عنوان آثار مقاومت بیرون می آید نشان می دهد که عاشقان رسیدن به اهداف اصلی انسانیت همچنان وجود دارند.
[

جهانگیر الماسی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص جشنواره فیلم مقاومت اظهار داشت: برای بررسی جشنواره ای مانند جشنواره فیلم مقاومت نیازمند نگاهی دقیق و کارشناسی به آثار این جشنواره هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه نباید مانند برخی به راحتی درباره کار و زحمت دیگران نظر داد تصریح کرد: ضرورت وجود بخش بین الملل در جشنواره فیلم مقاومت از اینجا مشخص می شود که در این بخش است که ما متوجه می شویم تنها نیستیم.

,

 

,

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه عنوان کرد: احساس غرور می کنیم که هنوز هستند کسانی که انسان به معنای واقعی انسانیت و با کمالات انسانی را گرامی می دارند؛ امروز آثاری که از متن دنیای استکبار و استثمار به عنوان آثار مقاومت بیرون می آید نشان می دهد که عاشقان رسیدن به اهداف اصلی انسانیت همچنان وجود دارند.

,

 

,

الماسی بیان داشت: امروز از قلب هالیوود فیلم ساز و یا مستندساز برجسته ای با اثر تازه خود به این جشنواره می آیند تا از اثر هنری خود در این جشنواره رونمایی کنند؛ این آثار در جایی خلق شده اند که دنیا پرستی، نسبی گرایی و سطحی گری اولویت انسان هاست.

,

 

,

وی با بیان اینکه عرصه هنر و رسانه، عرصه توزیع آگاهی، شعور و فهم است خاطرنشان کرد: در بخش بین الملل گاهی آثار مقاومت مورد ظلم واقع می شوند و آنگونه که باید به این آثار پرداخته نمی شود؛ فروش و کسب درآمد بیشتر برای یک فیلم ملاکی برای ارزش گذاری روی فیلم شده است.

,

 

,

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: امروز آثاری از هالیوود، فرانسه، انگلستان، آفریقا و... در این جشنواره حاضر می شوند که نشان می دهد، نه تنها هدف اولیه که حوزه کشورهای اسلامی است محقق شده بلکه گام های دوم جشنواره برای بین المللی شدن تا قلب آمریکا نیز رفته است.

,

 

,

الماسی بیان داشت: امیدوارم در سال هال های آینده فضا برای حضور ایدئولوژی های زاویه دار نیز باز شود و آثار مقاومتی که حتی با ما زاویه دارند، اما دشمن مشترکی با ما دارند نمایش داده شود؛ گاهی در اثر نشنیدن نظرات مخالف از برخی مسائل غفلت می شود.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه