اخبار داغ

اقدام خداپسندانه جمعی از بانوان ملکانی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت

اقدام خداپسندانه جمعی از بانوان ملکانی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت
جمعی از بانوان ملکانی در یک کاری خداپسندانه با به راه اندازی پویش مردمی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی برای خرید کیف و لوازم آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، این روز ها خیلی از مردم به دلیل نبود فرهنگ استفاده صحیح و منطقی از شبکه های اجتماعی، دست به اقداماتی می زنند که گاهی باعث می شود یک انسان قربانی شود اما هستند کسانی که از این شبکه های اجتماعی استفاده مناسب می کنند و گاهی باعث می شوند جان یک انسان نجات پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,

در شهرستان ملکان هم با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، بسیاری از والدین در فکر تهیه وسایل و لوازم التحریر برای مدارس فرزندان خود هستند و در این بین هم هستند خانواده هایی که توان خرید حتی یک کیف مدرسه را ندارند.

,

این اقدام جالب و خداپسندانه با فعالیت جمعی از بانوان شهرستان ملکان در یک شبکه اجتماعی شکل گرفت و سپس با برگزاری نشست ها و گفتگوهای صمیمی انجام یافت و به ثمر نشست.

,

گفتنی است اقلام تهیه شده اعم از کیف و لوازم التحریر می باشد که به ۱۷۶ نفر از دانش آموزان کم بضاعت و خانواده‌های آنان اهدا می‌شود و این اقدام برای چندمین بار است که در شهرستان ملکان توسط این بانوان صورت می پذیرد.

,

امید است بتوان با الگو گرفتن از این رفتارهای فرهنگی خودجوش مردمی جهت کمک به نیازمندان و مردم عزیز نهایت استفاده را کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه