اخبار داغ

بیژن نوباوه:

یک جریان رسانه ای خاص برای چشم پوشی از جنایات آمریکا نقش دارد

یک جریان رسانه ای خاص برای چشم پوشی از جنایات آمریکا نقش دارد
بیژن نوباوه وطن گفت:در دنیای امروزه یک جریان رسانه ای در حال فعالیت است که از نقش امریکا در جنگ عراق علیه ایران چشم پوشی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "بیژن نوباوه وطن"، نماینده سابق مجلس و از فعالان فرهنگی در گفت و گو با  ایلام بیدار در خصوص مغفول ماندن نقش امریکا در جنگ عراق علیه ایران اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا و تحقیقا همه دنیا به این موضوع اذعان داشتند که اصلی ترین دشمن ما در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، امریکا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی گفت: در واقع همه توطئه هایی هم که در کشور ما انجام می گیرد به نوعی با مدیریت امریکا بوده است و جنگی هم که صورت گرفت با تحریک امریکا بود که با در اختیار قرار دادن مهمات، هواپیماهای جنگی و اطلاعات نظامی جنگ تمام عیاری را توسط عراق به راه انداختند.

,

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه حتی خود امریکا بر روی این موضوع اذعان داشته اند که در جنگ عراق با ایران نقش داشته اند، افزود: در دنیای امروزه یک جریان رسانه ای در حال فعالیت است که از نقش امریکا در جنگ عراق علیه ایران چشم پوشی می کند.

,

این فعال فرهنگی ادامه داد: دشمنی های امریکا با ایران کاملا حساب شده و با برنامه ریزی های منسجم و خاصی انجام می گیرد و حتی در ماجرای ساقط کردن هواپیمای مسافربری بعد از انهدام آن خیال آنها بر این بوده که این هواپیما جنگی بوده است.

,

نوباوه بیان کرد: در واقع مستندسازی دخالت های امریکا در جنگ علیه ایران با توجه به اینکه همه به این موضوع اذعان دارند شاید نیازی نبوده باشد و این برای خود مردم کاملا مشهوده بوده و می باشد.

,

وی عنوان کرد: از انجا که کشورهای منطقه از جمله عربستان، امارات، اردن و کویت اعلام کردند که ما همه نوکرهای امریکا هستیم لذا این خود بسیاری از جهات این قضیه را به خوبی روشن می کند و دست امریکا در جنگ علیه ایران و در طول این سالیان را به خوبی نشان می دهد.

,

نماینده سابق مجلس اضافه کرد: علاوه بر این در دوره کنونی نیز بدعهدهای امریکا یکی پس از دیگری در حال نمایان شدن است و در ماجرای برجام، امریکا این بدعهدی خود را کامل کرد و مردم ما نسبت به این موضوع که دست امریکا در مقابل ایران همان رویه گذشته بوده به خوبی نمایان است.

,

این فعال فرهنگی تأکید کرد: امریکا از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون هرگز سر سازشی با ایران اسلامی نداشته است.

,

نوباوه در رابطه با اینکه چرا در ادبیات و کتب دفاع مقدس به این موضوع آنچنان که باید و شاید پرداخته نشده، گفت: این مشکل به کل سیستم کشور برمی گردد و حتی رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها در این رابطه هم تذکر دادند هم راهنمایی.

,

وی گفت: متاسفانه در کشور به این موضوع اهمیتی داده نمی شود بلکه نویسندگان هم رغبتی به این کار ندارند و در این زمینه حوزه های فرهنگی ما از جمله حوزه هنری، سازمان تبلیغات و وزارت فرهنگ آنگونه که باید اقدام نکرده اند.

,

نوباوه افزود:ظرفیت های ما در این حوزه بسیار است و باید هم مسئولان دولت و هم صدا و سیما و هم سایر نهادهای و جامعه فرهنگی زمینه سازی های لازم را در این خصوص را اعمال کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه