اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک:

تنها راه حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایستادگی در راه شهداست

تنها راه حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایستادگی در راه شهداست
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با اشاره به توسعه و تداوم فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان و اقشار مختلف مردم، گفت: تنها راه حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایستادگی در راه شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جانمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، در گفت وگو با  نگاه آبیک؛ با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور ایستادگی، مقاومت و ایثار و غیرت مردانی است که ۸ سال در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند، گفت: هشت سال دفاع مقدس پایه‌گذار یک غرور ملی برای ملت ایران خواهد بود که با رشادت ‌جوانان ملت ایران جبهه جنگ را به یک مدرسه عشق تبدیل کرد که انسان را کاملا دگرگون می‌ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با بیان اینکه تنها راه حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایستادگی، مقاومت و ادامه مسیر شهدا است، گفت: عزت، شرف، استقلال، هویت و سایر ارزش‌ها، ملت مرهون خون شهدایی است که شجاعانه و با اخلاص در برابر استکبار ایستادگی کردند.

,

حجت‌الاسلام جانمحمدی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات در دفاع مقدس، بیان کرد: برگزاری گردهمایی روحانیون، برگزاری گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی، برگزاری نمایش عکس دفاع مقدس و برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات دفاع مقدس از اهم برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

,

وی در ادامه به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در جبهه دفاع مقدس، سرمشق همیشگی، ملت بزرگ ایران و الگوی موفق در برابر چشم‌های ملت‌های مسلمان است.

,

این مسؤول با اشاره به اینکه جنگ برای ما خیر و برکت داشت، با وجود اینکه جنگ پیچیده‌ و مدیریت در جنگ کار بسیار سنگینی بود، اضافه کرد: ملت ایران در هفته دفاع مقدس نشان داده که این مردم هنوز بیدار هستند و جلوی متجاوزین خصوصاً آمریکای غاصب خواهند ایستاد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، با بیان اینکه بعد از ۳۷ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، هنوز شاهد شیطنت‌های دشمنان هستیم، افزود: آمریکا دشمن است و دشمن باقی می‌ماند، چراکه هر روز با ترفندهای مختلفی برای مقابله با اسلام و انقلاب جلو می‌آید.

,

وی افزود: اگرچه ملت ما در جنگ تحمیلی آسیب های فراوانی را متحمل شد و خرابی‌های جنگ بسیار زیاد است، از نظر کار و اشتغال و عمران و آبادی سال‌ها به عقب رفتیم به همین دلیل، آنچه مهم است ما در دفاع مقدس یاد گرفتیم که چگونه باید به خودمان اتکا کنیم، عزت و خودباوری را از دفاع مقدس یاد گرفتیم.

,

این مسؤول فرهنگی با تاکبد اینکه دفاع مقدس خودباوری را به ملت ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: ملت ما دردفاع مقدس با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از رهبری حکیمانه امام راحل و بزرگوار توانست به یک قدرت بزرگ تبدیل شود که بتواند در مقابل همه ابرقدرت ها بماند، این قدرت نشأت گرفته از قدرت ایمان است که شهیدان ما با قدرت ایمان در برابر دشمنان مردانه ایستادگی کردند.

,

وی تأکید داشت: دفاع مقدس سند افتخار و برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی است، این برگ زرین و این سند افتخار نه برای امروز، نه برای فردا، نه برای فرداها، بلکه برای قرن ها و به تعبیر الی یوم القیامه برای مردم ما حرف برای گفتن دارد.

,

جانمحمدی در پایان افزود: نسل امروز ما نیازمند به درس‌های دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ایثار، جهاد، از خودگذشتگی و در نهایت فرهنگ شهادت هستند؛ چون نسل امروز ما دوره خفقان طاغوت و اختناق را درک نکرده، دوره انقلاب، امام(ره)، زندانی کشیدن‌ها، تبعید شدن‌ها و شکنجه شدن‌ها و مقاومت را ندیده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه