اخبار داغ

قویترین مرد کردستان در دسته منفی 105 کیلو:

محل تمریناتم در همجواری مکان تجمع معتادان دیواندره است/ برای آینده برنامه‌ای ندارم چون مسؤولان از من حمایت نمی‌کنند

محل تمریناتم در همجواری مکان تجمع معتادان دیواندره است/ برای آینده برنامه‌ای ندارم چون مسؤولان از من حمایت نمی‌کنند
قویترین مرد کردستان در دسته منفی 105 کیلوگرم اظهار داشت: اگر بگویم مسؤولان دیواندره از من هیچ حمایتی نمی‌کنند شاید به آنها بربخورد اما در حقیقت و متأسفانه به من هیچ توجهی نمی‌شود و اگر حمایتی هم بکنند در راه خدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، فینال قویترین مردان ایران «جام دفاع مقدس» عصر دیروز در مجموعه ورزشی تختی سنندج برگزار شد و والی فلاحی از شهرستان دیواندره مقام دوم را کسب کرد، تیم کردستان نیز در بخش تیمی به مقام اول دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

والی فلاحی در پایان این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی،با بیان اینکه از کسب این نتیجه حس خوبی دارم، گفت: من برای اول شدن آمده بودم، البته عیبی ندارد مقام دوم هم ارزشمند است چون حریفم که نفر اول شد بسیار قدر بود.

, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: علی شُکری از قزوین که نفر اول شد چندین دوره است که قهرمان کشور در وزن آزاد است، بنابراین چیزی از ارزشهای مقام من کم نمی‌شود.

,

 

,

این قویترین مرد کردستانی در دسته منفی 105 کیلو ادامه داد: شرایط مسابقه هم خوب بود و من هم نسبتاً از آمادگی خوبی برخوردار بودم. البته دو هفته قبل نیز در یک مسابقه شرکت کرده بودم و مقداری از انرژیم برای این مسابقه تحلیل رفته بود.

,

 

,

فلاحی با ابراز گله‌مندی از توجه مسؤولان شهرستان دیواندره به او، عنوان کرد: نزدیک شش ماه است که برای این مسابقه با هزینه شخصی و بدون امکانات، خود را آماده می‌کنم و حتی برای تمرین در برخی آیتم‌ها مجبور شدم به شهرستان‌های دیگر سفر کنم، چون دیواندره این امکانات را ندارد.

,

 

,

این ورزشکار کردستانی بیان کرد: محل تمرین من در شهرستان دیواندره در یک محوطه دورافتاده از شهر و در نزدیکی مکان تجمع معتادان این شهرستان است.

,

 

,

وی افزود: اگر بگویم مسؤولان دیواندره از من هیچ حمایتی نمی‌کنند شاید به آنها بربخورد اما در حقیقت و متأسفانه به من هیچ توجهی نمی‌شود و اگر حمایتی هم بکنند در راه خدا است.

,

 

,

این قویترین مرد کردستانی با بیان اینکه با دست خالی خود را برای این مسابقه آماده کردم، در جواب این سوال که چه برنامه‌ای برای آینده داری؟ گفت: اگر هزینه مالی داشته باشم می‌توانم برای آینده و قهرمانی در این رشته برنامه داشته باشم چون در واقع رشته قویترین مردان یک رشته سخت و پرهزینه است.

,

 

,

وی در پایان با چهره‌ای ناراحت عنوان کرد: با وضع موجود هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه