اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

ابلاغ IPC به معنای رفع ایرادات و ابهامات نیست/ پیگیری مجلس برای لغو مصوبه الگوی جدید قراردادهای نفتی/ فقط تاجران نفتی از این قرار دادها حمایت می‌کنند

ابلاغ IPC به معنای رفع ایرادات و ابهامات نیست/ پیگیری مجلس برای لغو مصوبه الگوی جدید قراردادهای نفتی/ فقط تاجران نفتی از این قرار دادها حمایت می‌کنند
خادمی درباره قراردادهای جدید نفتی IPC گفت:خیلی عجیب است که متخصصین نفتی در این باره سکوت کرده اند و تنها کسانی از این قراردادها دفاع کرده اند که تاجر نفتی اند و از طریق داد و ستد مواد پتروشیمی کسب منفعت می کنند.
[

هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به الگوی جدید قراردادهای جدید نفتی گفت: دولت در آخرین مصوبه خود اصلاحاتی را انجام داده ولی بازهم ایرادات و ارد بر الگوی جدید قراردادهای نفتی هنوز برطرف نشده و به قوت خود باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره ایرادات موجود در الگوی جدید قراردادهای نفتی، اظهارداشت: ده‌ها ایراد بر اگوی جدید قراردادهای نفتی وارد و هنوز ایرادات و ابهامات برطرف نشده و باقی مانده است. این قراردادها چه ابلاغ شوند و چه ابلاغ نشوند دارای مشکل هستند و ابلاغ آن به دولت دلیل رفع ایرادات و ابهامات نیست.

, ابلاغ آن به دولت دلیل رفع ایرادات و ابهامات نیست.,

 

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در موضوع تصویب الگوی جدید قراردادهای نفتی پنهان کاری می شود، خاطر نشان کرد: نمی دانم به چه دلیل اینهمه پنهان کاری درباره تصویب الگوی قراردادهای جدید نفتی صورت می گیرد و اجازه نمی دهند قراردادها در اختیار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

,

 

,

خادمی در ادامه با بیان اینکه حتما متناسب با اقدامی که شده موضع‌گیری خواهیم کرد، عنوان کرد: پیگیری های ما در خصوص لغو مصوبه الگوی جدید قراردادهای نفتی ادامه خواهد داشت و تا رفع مشکلات و ایرادات قراردادهای جدید نفتی تلاش های خود را ادامه و در صورتی که هیچ یک از مسئولان پاسخگوی منتقدان نبودند به رهبر معظم انقلاب هم مراتب گزارش می دهیم.

,

 

,

وی ادامه داد: قراردادهای جدید نفتی به ضرر مملکت و نظام جمهوری اسلامی می باشد، خیلی عجیب است که متخصصین نفتی در این باره سکوت کرده اند و تنها کسانی از این قراردادها دفاع کرده اند که تاجر نفتی اند و از طریق داد و ستد مواد پتروشیمی کسب منفعت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه