اخبار داغ

با طرح سوال از وزیر علوم مطرح شد؛

واکنش فرهنگی نسبت به تخلفات دانشگاه پیام نور/ دانشگاه، بازرسی سریع ندارد

واکنش فرهنگی نسبت به تخلفات دانشگاه پیام نور/ دانشگاه، بازرسی سریع ندارد
محمد حسین فرهنگی نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با طرح سوال از وزیر علوم نسبت به حواشی موجود در دانشگاه پیام نور نوشت: دانشگاه در برخورد با تخلفات، بازرسی سریع و سرعت عمل اجرایی مناسب را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، محمد حسین فرهنگی نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با طرح سوال از وزیر علوم نسبت به حواشی موجود در دانشگاه پیام نور واکنش نشان داد. متن و تصویر سوال از وزیر به شرح ذیل می باشد: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

واحد های دانشگاه پیام نور در سطح کشور، با مشکلات زیادی دست و پنجه می کنند و در عین حال درآمد آنها در اختیارشان فرار نمی گیرد . بویژه واحد های کوچک گرفتاری های زیادی دارند. اما در امور جاری و عمرانی منابع حاصله خودشان و یا حداکثر آن در اختیارشان قرار نمی گیرد . همچنین دانشگاه در برخورد با تخلفات، بازرسی سریع و سرعت عمل اجرایی مناسب را ندارد. برنامه وزارت علوم در این موارد چیست؟

,

, ,

گفتنی است دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی طی ماههای اخیر درگیر و دار مباحث مالی و مدیریتی بوده و دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی نسبت به تراکنش ها و اسناد مالی این دانشگاه بررسی هایی بعمل آورده و منتظر نتیجه ی نهایی دستگاه قضایی می باشد.

,

بیانیه ی بسیج دانشجویی پیام نور تبریز(اینجا)، واکنش نهاد رهبری این دانشگاه (اینجا) و گزارش تخلفات بعمل آمده (اینجا) از این دانشگاه مواردی است که پیرامون موضوع مطروحه، رسانه ای گشته است. 

, (اینجا), (اینجا), (اینجا),

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه