اخبار داغ

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

توسعه ورزش بانوان در اماکن شهرداری در حال بررسی است/ عدم وجود مربی مناسب اصلی‌ترین دلیل عدم موفقیت بانوان ورزشکار است

توسعه ورزش بانوان در اماکن شهرداری در حال بررسی است/ عدم وجود مربی مناسب اصلی‌ترین دلیل عدم موفقیت بانوان ورزشکار است
رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی اسنوکر بانوان ایران که به مسابقات قهرمانی آسیایی فجیره امارات اعزام خواهند شد بازدید کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان خبر؛ در این بازدید سلیمی معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان تهران و مریم اسدالهی نایب رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، جنت نیا دبیر این فدراسیون و محسنی سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد تهران در مجموعه ورزشی شهید حیدر نیا نیز حضور داشتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

شهریان دراین بازدید دو ساعته ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با تاکید بر توسعه ورزش اسنوکر بانوان ایران، خاطر نشان کرد : بولینگ و بیلیارد یکی از رشته های پر مدال کشور است و نیاز به سرمایه گذاری و توجه زیاد دارد.

,

وی ادامه داد : اگر به ورزش بولینگ و بیلیارد بخصوص ورزش بیلیارد نگاه ویژه ای داشته باشیم می توان در توسعه ورزش کشور در مدال آوری اثر گذار بود.

,

شهریان ادامه اداد : به منظور توسعه این رشته ورزشی می توان از مربیان خارجی استفاده کرد و دانش روز را در اختیار ورزشکاران قرار داد و سطح فنی بانوان ورزشکار را افزایش داد.

,

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به اختصاص بودجه بانوان اشاره کرد و گفت: حدود 30 در صد بودجه فدراسیون باید به ورزش بانوان اختصاص یابد.

,

وی افزود: می توان با کسب مدال آسیایی و جهانی حامیان مالی خوبی جذب کرد که حضور حامیان مالی به فدراسیون باعث توسعه این رشته ورزشی خواهد شد .

,

شهریان در ادامه  اضافه کرد : حمایت های لازم را جهت حضور مربیان خارجی در اردوی تیم ملی اسنوکر بانوان را خواهم داشت و با توجه به حضور در شورای ورزش شهرداری اقدامات لازم جهت توسعه ورزش بانوان در اماکن شهرداری را بررسی خواهم کرد.

,

در ادامه اسداللهی، نایب رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ضمن ارائه برنامه های آینده فدراسیون، یادآور شد: درصدی از عدم موفقیت بانوان ورزشکار در میادین بین المللی عدم وجود مربیان مناسب بخصوص مربیان خارجی است و جهت کسب مدال در میادین بین المللی نیاز به یک مربی خوب و برنامه منسجم است.

,

لازم به ذکر است خانم ها اکرم محمدی و پریسا منگلی از استان البرز و نادیا کامران و مریم ایزدی از فارس و بهناز سیدی اقدم از منطقه آزاد ارس در دورشته اسنوکر و پاکت بیلیارد به مسابقات آسیایی پاکت بیلیارد و اسنوکر فجیره امارات اعزام خواهند شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه