اخبار داغ

در مسجد جامع مشکین دشت؛

طرح اهدا خون، به بیماران نیازمند و مدافع حرم اجرا می شود

طرح اهدا خون، به بیماران نیازمند و مدافع حرم اجرا می شود
بمناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار مشکین دشت در اقدامی خداپسندانه با همکاری سازمان انتقال خون استان البرز طرح اهدا خون سالم را اجرا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قاسمی جلال، فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار در گفت و گو با خبرنگار «طنین شهر»، از اجرای طرح اهدا خون سالم با همکاری سازمان انتقال خون البرز در مسجد جامع مشکین دشت خبر داد و اظهار داشت: این طرح بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف اهدای خون به بیماران نیازمند و مدافعان حرم اجرا  می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین شهر,

قاسمی در ادامه  زمان اجرای طرح اهدای خون را دوشنبه(۵ مهر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ اعلام کرد و  گفت : تمام تجهیزات مناسب برای اجرای این طرح در مسجد جامع آماده شده است و در صورت استقبال شهروندان همیشه همراه مشکین دشت ساعت خونگیری اضافه می شود.

,

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار با اشاره به فقدان پایگاه اهدا خون در شهرستان فردیس خاطر نشان کرد: تمام شهروندان شهرستان فردیس که علاقمند به مشارکت در این امر خداپسندانه هستند، می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و شناسه ملی خود به شماره تماس ۰۹۳۶۲۹۷۹۹۰۷ در ساعتی مشخص، در طرح اهدای خون به بیماران نیازمند و رزمندگان مدافعان حرم شرکت کنند.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه