اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

سفر رییس جمهور به نیویورک دستاوردی نداشت

سفر رییس جمهور به نیویورک دستاوردی نداشت
کارشناس مسائل سیاسی گفت : رییس جمهور کشورمان توانست با استفاده از تریبون سازمان ملل مسائل ایران را مطرح نماید ولی آن چنان که انتظار می رفت این سفر دستاوردی نداشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با "کرمان۱۴۰۰ " در رابطه با دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک گفت : دستاوردهای این سفر دیدار رییس جمهور ایران با برخی از سران و مقامات جهانی بود و رییس جمهور کشورمان توانست با استفاده از تریبون سازمان ملل مسائل ایران را مطرح نماید ولی آن چنان که انتظار می رفت این سفر دستاوردی نداشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

وی افزود : سخنرانی روحانی در سازمان ملل در برگیرنده مسائل مهم جهانی و منطقه ای بود ولی مباحث مطرح شده در خصوص آمریکا مناسب نبود زیرا نتوانست آمریکا را در نظر افکار عمومی محکوم کند .

,

این کارشناس سیاسی در خصوص روند اجرای برجام خاطر نشان کرد : تجربه ثابت کرده آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرده است و به توافق نامه های بین خود و سایر کشورها مخصوصا ایران هیچ گاه پایبند نبوده است.

,

هانی زاده مسئله برجام را در حال حاضر یک مسئله مهم تلقی کرد و ابراز داشت : لذا افکار عمومی باید بداند که چرا آمریکا به تعهدات خود در برابر ایران عمل نکرده است و چرا معاهده برجام آن گونه تنظیم نشده که آمریکا می تواند از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کند و بایستی یک تجدید نظر اساسی در مورد برجام انجام دهد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه