اخبار داغ

دبیر دبیرستان دخترانه صدرا:

انتخاب مدیر جدید دبیرستان صدرا غیرقانونی است/ چرا نپذیرفتن امام‌جماعتی یک فتنه‌گر در مدرسه به عدم تعامل با آموزش‌وپرورش معنا می‌شود

انتخاب مدیر جدید دبیرستان صدرا غیرقانونی است/ چرا نپذیرفتن امام‌جماعتی یک فتنه‌گر در مدرسه به عدم تعامل با آموزش‌وپرورش معنا می‌شود
دبیر دبیرستان دخترانه صدرا انتخاب مدیر جدید این دبیرستان را غیرقانونی اعلام کرد و گفت:مسئولین آموزش و پرورش قزوین انتظار دارند که مدیر دبیرستان صدرا پیشنهاد امام جماعتی یکی از فتنه‌گران و یا تشریح نظریه فروید برای دانش آموزان را بدون هیچ گونه مخالفتی بپذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، والدین دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا طی روزهای گذشته با تجمع مقابل آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اعتراض خود را نسبت به جابه‌جایی خانم صانعی مدیر این دبیرستان اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


اولیا این دانش آموزان در دیداری با شمس‌الله غلامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک به نتیجه نرسیدند بنابراین تصمیم گرفتند تا اعتراض خود را از طریق استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، پیگیری کنند. 

یکی از دبیران دبیرستان دخترانه صدرا در گفت‌وگو با صبح قزوین، درباره اعتراض اولیاء این مدرسه به تغییر مدیریت صورت گرفته اظهار کرد: یکی از دلایل ارائه شده از سوی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک برای تغییر مدیریت، رشد تحصیلی پایین دبیرستان دخترانه صدرا در مقایسه با دبیرستان پسرانه صدرا است. 

وی ادامه داد: دبیرستان دخترانه صدرا سال گذشته هیچ گونه مردودی در پایه دیپلم نداشته است و این در صورتی است که دبیرستان پسرانه صدرا مردودی داشته است؛ هر 15 فارغ‌التحصیل پیش دانشگاهی این دبیرستان در دانشگاه قبول شده‌اند که نیمی از این دانش آموزان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) پذیرفته شده‌اند. 

این معلم درخصوص اظهارات مسئولین آموزش و پرورش مبنی بر نداشتن همکاری و هماهنگی لازم مدیر دبیرستان دخترانه صدرا، بیان کرد: هر مدیری حق دارد معاون مدرسه را انتخاب کند اما سه سال است که معاون انتخابی آموزش و پرورش در دبیرستان حضور دارد. 

وی افزود: موسس دبیرستان صدرا سازمان تبلیغات اسلامی تهران است و طبق قوانین مدیر دبیرستان باید تابع دستورات این ارگان باشد اما آموزش و پرورش توقع دارد که خانم صانعی از خطر قرمزها عبور کند. 

این دبیر ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش قزوین انتظار دارند که مدیر دبیرستان صدرا پیشنهاد امام جماعتی یکی از فتنه‌گران و یا تشریح نظریه فروید برای دانش آموزان را بدون هیچ گونه مخالفتی بپذیرد. 

وی اضافه کرد: برگزاری مصاحبه و امتحان ورودی یکی از قوانین دبیرستان صدرا است اما مسئولین آموزش و پرورش انتظار دارند نیرویی که برای دبیرستان معرفی می‌کنند بدون انجام مصاحبه و امتحان پذیرفته شود. 

این معلم با بیان اینکه مدیر جایگزین خانم صانعی طبق روال قانونی انتخاب نشده است، گفت: مدیری که جایگزین خانم صانعی است بدون معرفی به تهران به دبیرستان فرستاده شده است و پس از معرفی به تهران و انجام مصاحبه نیز برای سمت مدیریت دبیرستان پذیرفته نشده است اما از بیستم شهریورماه به عنوان مدیر در دبیرستان حضور دارد. 

وی با بیان اینکه از میان 40 دبیرستان صدرا در کشورخانم صانعی به عنوان یکی از 4 مدیر برجسته انتخاب شده و از سوی قائم مقام وزیر تشویق شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه خانم صانعی حکم مدیریتی سال جاری را از تهران اخذ کرده‌ اجازه حضور در دبیرستان را ندارد اما مدیر جدید بدون داشتن حکم مدیریتی در دبیرستان حضور دارد. 

این دبیر درخصوص وظایف آموزش و پرورش قزوین در قبال مدرسه صدرا، گفت: آموزش پرورش قزوین می‌تواند به دبیرستان صدرا نیرو معرفی کند و مانند سایر مدارس بر امتحانات و ارائه کتب درسی نظارت داشته باشد. 

وی به یکی دیگر از دلایل ارائه شده تغییر مدیریت دبیرستان از سوی مسئولین آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: بازرسان آموزش و پرورش در بازدید از دبیرستان اعلام کرده بودند که دانش آموزان ناظر بر اجرای امتحانات هستند و این درصورتی است که طبق قوانین و صدور اجازه از تهران فارغ التحصیلان دبیرستان می‌توانند بر امتحانات ورودی دانش آموزان جدید نظارت داشته باشند. 

انتهای پیام/م

,
,
,
, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه