اخبار داغ

نگاهی به گزارش آژانس اطلاعات دفاعی ایالات متحده آمریکا:

امپراطوری «هرج و مرج» در سوریه به دنبال چه اهدافی است؟

امپراطوری «هرج و مرج» در سوریه به دنبال چه اهدافی است؟
اسناد ۲۰۱۲ آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا که در سال گذشته منتشر شده است ، اهداف اصلی امپراطوری آشوب در سوریه را مشخص می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وعده صادق  نشست های بی پایان لاورف و کری را فراموش کنید. تلاش روسیه برای جلو گیری از هرج و مرج در سوریه را فراموش کنید. امکان اجرایی شدن آتش بسی حقیقی و احترام تکفیری های آمریکا به آنرا فراموش کنید. تحقیق پنتاگون در باره این که واقعاً چه اتفاقی در بمباران اشتباهی دیر الزور افتاده است را فراموش کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وعده صادق, وعده صادق,

اسناد ۲۰۱۲ آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا که در سال گذشته منتشر شده است ، اهداف اصلی  امپراطوری آشوب در سوریه را مشخص می کنند.

,

همچنان که این اسناد را ورق می زنید در بند c صفحه ۲۹۱ به متن زیر بر خواهید خورد:

,

غرب ، کشور های حوزه خلیج و ترکیه که از معارضان سوری حمایت می کنند …. امکان تاسیس یک ولایت سلفی در سوریه شرقی[حسکه و دیر الزور ] وجود دارد، و در واقع این چیزی است که قدرت های حامی از مخالفان سوری خواسته اند، که این عمل سبب جدایی میان دولت سوریه به عنوان عمق استراتژیک محور مقاومت شیعی و کشورهای حامی آن [ ایران و عراق ] می شود.

,

این گزارش آژانس اطلاعات دفاعی -که سابقاً در طبقه بندی اسناد سری قرار داشت-بر اساس گزارشات لجستیک ارسالی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا [ CENTCOM ] به CIA، FBI، DHS، NGA و وزارت امور خارجه آمریکا تنظیم شده است.

,

این ثابت می کند که در طول چهار سال اخیر سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده برای تشکیل القائده با نام مستعار جبهه النصره و شکل دادن داعش تحت عنوان دولت اسلامی تلاش می کرده اند.

,

این واضح است که یک شیخ نشین سلفی مشابه محرکی برای تقسیم و تسلط بر سوریه پاره پاره شده در طول هرج مرجی ابدی عمل می کند.چه توسط جبهه النصره به عنوان «تروریست های میانه رو» تشکیل شود و چه توسط خلافت البغدادی. اینها فقط جزئیات زائد اند.

,

قضیه جالب و جالب تر می شود زمانی که در نظر داشته باشیم که نام حسکه و دیر الزور که تصادفاً توسط پنتاگون هدف قرار گرفت در گزارش آژانس دفاعی آمده است.

,

حال این سئوال حیاتی است که واکنش روسیه چه خواهد بود؟

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه