اخبار داغ

در اقدامی تحسین برانگیز به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صعود رزمندگان شهرستان خاش به قله 4050 متری تفتان+تصاویر

صعود رزمندگان شهرستان خاش به قله 4050 متری تفتان+تصاویر
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش از صعود رزمندگان و پرسنل پادگان آموزشی 08 این شهرستان به قله 4050 متری تفتان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالغفور قلندرزهی در حاشیه این صعود؛ در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: چندین صعود به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت پرسنل و رزمندگان پادگان آموزشی 08 و موسسه مردم نهاد سفیران طبیعت این شهرستان به قله 4050 متری تفتان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما , تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما,

وی با بیان اینکه در حاشیه این صعود ها از راوی جنگ جهت بیان خاطرات برای کوهنوردان استفاده شده است، تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ایجاد روحیه نشاط و ترغیب ورزشکاران به انجام دادن ورزش ها و فعالیت های مناسب است.

,

قلندرزهی گفت: برادران عضو در کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر شهرستان خاش و کانون های جنوب استان نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعه آتی به قله تفتان صعود خواهند کرد و علاقمندان جهت شرکت و ثبت نام در این صعود به مراکز امور جوانان شعب شهرستان خود مراجعه کنند.

,

وی بیان کرد: کوهنوردی از ورزش‌های مهیج در کشور است که هیجان زیادی دارد و بر همین اساس این ورزش در شهرستان خاش با وجود قله تفتان طرفداران زیادی دارد.

, .,

قلندرزهی خاطرنشان کرد: به دلیل هیجان زیادی که این ورزش دارد و همچنین تاثیر مثبت آن بر سلامتی و تندرستی انسان این ورزش طرفداران زیادی در تمام رده‌های سنی دارد.

, .,

وی همچنین از پاکسازی و احیاء چشمه های آب شیرین دره گل تا قله تفتان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود هفت هزار کیلوگرم زباله از طبیعت تفتان جمع آوری و معدوم شده است.

, .,

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش بیان کرد: طبیعت میراث ما نیست که اختیار کامل آن را داشته باشیم بلکه امانتی است که از گذشتگان تحویل گرفته ایم و اگر امانتدار خوبی باشیم باید طبیعت را با تمام زیبایی هایش به آیندگان که فرزندان خود ما هستند تحویل دهیم تا آنان از این نعمت الهی بر خوردار شوند.

, .,

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، اظهار کرد: این موضوع یک بحث فرهنگی است و باید با فرهنگ‌سازی مردم را به سمت حفاظت از محل زندگی و منابع خدادادی تشویق کنیم.

,

 

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه