اخبار داغ

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد؛

انتخاب پل‌معلق و دهیاری موئیل به عنوان پروژه برتر کشوری در حوزه گردشگری

انتخاب پل‌معلق و دهیاری موئیل به عنوان پروژه برتر کشوری در حوزه گردشگری
فرماندار مشگین‌شهر گفت: دو طرح پل‌معلق و دهیاری موئیل، به عنوان طرح‌های برجسته کشوری در حوزه گردشگری انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامی،ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شهرستان گفت: اخیراً دو مورد از طرح‌های شهرستان مشگین‌شهر به عنوان طرح‌های برجسته کشوری انتخاب شده که صبح امروز از طرف ریاست جمهور کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامی,

 

,

وی افزود: مجموعه گردشگری پل معلق شهرستان مشگین‌شهر به علت ظرفیت‌های بی‌نظیر و تلاش اصحاب رسانه در معرفی این ظرفیت‌ها جای تقدیر دارد چرا که این ظرفیت مورد تائید عموم مردم، مسئولین است لذا این طرح به عنوان پروژه برتر در حوزه خلاقیت و ابتکارات در سطح کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

,

 

,

امامی گفت: از دیگر طرح‌های برتر کشور از شهرستان مشگین‌شهر طرح دهیاری موئیل است که در حوزه گردشگری که با مشارکت مردمی و از محل درآمد دهیاری موئیل به مبلغ 100 میلیارد ریال احداث می‌شود.

,

 

,

وی افزود: فاز اول این پروژه در چند روز آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که این طرح نیز به عنوان طرح برتر دهیاری‌ها و روستاهای هدف گردشگری در سطح کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: در این همایش از بین 10 طرح منتخب 2 طرح مربوط به شهرستان مشگین‌شهر است که نشان از ظرفیت شهرستان و تلاش مسئولین شهرستان موجب شده است تا این شهرستان در بین برترین‌های کشوری قرار گیرد.

,

 

,

فرماندار شهرستان گفت: طرح دهیاری موئیل به مساحت 5 هکتار از جمله طرح‌هایی است که از درآمد دهیاری و با مشارکت مردمی در سطح شهرستان اجرا شده که در این راستا 100 میلیارد ریال هزینه شده که این مجموعه دارای آبدرمانی، مراکز اقامتی و تفریحی، فضاهای تجاری و ... است.

,

 

,

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته روستای موئیل به عنوان روستای هدف گردشگری در سطح شهرستان انتخاب شده که در سال آینده با اعتبار کلان این روستا ساماندهی می‌شود به طوری که برای این روستا مسیر ورودی و خروجی در نظر گرفته شده و بافت‌های فرسوده روستا کاملاً احیاء می‌شود.

,

 

,

به گزارش پایگاه خبری اورامی، مراسم تجلیل از طرح‌های برتر کشور از ساعت 9 صبح امروز در در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران آغاز شده و حسین عباسی نیا به عنوان مدیر عامل پل معلق و سجاد داسی به عنوان دهیار موئیل از طرف رئیس جمهور لوح سپاس دریافت می‌کند.

, پایگاه خبری اورامی,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه