اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خبر داد؛

افزایش 15 درصدی ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان غربی/ آماده حمایت و همراهی در حوزه راهیان نور هستیم

افزایش 15 درصدی ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان غربی/ آماده حمایت و همراهی در حوزه راهیان نور هستیم
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به توسعه زیرساخت های لازم برای ورود گردشگر به آذربایجان غربی گفت: امسال ظرفیت مراکز اقامتی استان 15 درصد افزایش یافته است و بستری خوبی برای توسعه گردشگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،جلیل جباری در مراسم روز جهانی گردشگری در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اظهار کرد: کارهای خوبی برای بهبود وضعیت گردشگری استان در حوزه درون مرزی و برون مرزی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به توسعه زیرساخت ها برای ورود گردشگر به آذربایجان غربی افزود: امسال ظرفیت مراکز اقامتی استان 15 درصد افزایش یافته است و بستری خوبی برای توسعه گردشگری است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: همچنین 300 تخت جدید تا پایان سال به ظرفیت مراکز اقامتی اضافه خواهد شد.

,

جباری با بیان اینکه باید از طرح های گردشگری در استان حمایت شود، تصریح کرد: بانک ها طرح هایی را که دارای توجیه فنی و مالی هستند را حمایت کنند.

,

وی درباره اردوهای راهیان نور که از دیگر استانها راهی مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس استان می شوند نیز خاطرنشان کرد: به عنوان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آماده حمایت و همراهی در حوزه راهیان نور استان هستیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه