اخبار داغ

کارگران شهرداری بروجرد در صف دریافت وام 10 میلیونی به جای حقوق معوقه

کارگران شهرداری بروجرد در صف دریافت وام 10 میلیونی به جای حقوق معوقه
رئیس شورای شهر بروجرد گفت: بیش از یکهزار کارگر شهرداری بروجرد وام 10 میلیونی دریافت می کنند که به عنوان چند ماه حقوق معوقه به حساب آنها واریز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بازتاب بروجرد "محمد رضا معظمی" رئیس شورای شهر بروجرد  گفت: کارگران شهرداری بروجرد حدود 6 ماه حقوق معوقه دارند که برای پرداخت حقوق معوقه قرار است وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,


وی اضافه کرد: مبلغ نقدی وام به حساب شهرداری واریز می شود و سپس شهرداری به حساب هر کارگر مبلغ 10 میلیون تومان واریز می کند.

,
,


به گفته وی همه یکهزار و 700 کارگر شهردای بروجرد وام دریافت می کنند که تا کنون این مبلغ برای 100 کارگر در نظر گرفته شده است.

,
,


معظمی در پاسخ به این سوال که شهرداری مشکلی برای بازپرداخت اقساط این وام ندارد گفت: مشکلی برای بازپرداخت وام های 10 میلیونی وجود ندارد و ما به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که اقساط پرداخت شده و مشکلی ایجاد نشود.

,
,


وی بیان کرد: پروژه هایی را سرمایه گذاری کردیم که هر کدام می تواند درآمد زایی و سودهایی برای شهرداری داشته باشد و به دنبال ایجاد درآمد زایی بیشتر هستیم تا مشکلات مالی شهرداری حل شود.

,
,


رئیس شورای شهر بروجرد تصریح کرد: تلاش هایی برای پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است و هفته قبل 400 میلیون تومان برای تمدید دفترچه های درمانی انها به حساب تامین اجتماعی واریز شد.

,
,


انتهای پیام/گ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه