اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر:

برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بوشهر در هفته دفاع مقدس/ برپایی درمانگاه صحرایی در روستای خائیز تنگستان

برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بوشهر در هفته دفاع مقدس/ برپایی درمانگاه صحرایی در روستای خائیز تنگستان
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: اعزام ده تیم تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان همچنین برپایی درمانگاه صحرایی در روستای خائیز تنگستان بخشی از برنامه‌های استان در هفته دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد علی فولادوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس این استان گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در حراست از دین، ارزش‌های دینی، دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و آب و خاک این مرز و بوم است.


وی ادامه داد: از مهم ترین عوامل استمرار مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل قوای کفر و شرک با حمایت امپریالیسم جهانی و پیروزی نهایی آنان در این نبرد نابرابر، علاوه بر قدرت ایمان و باورهای مستحکم رزمندگان، حضور پر رنگ و ایثارگرانه نیروهای امدادگر پزشکان، پیراپزشکان و پرستاراندر بیمارستان‌های مناطق عملیاتی بود که شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب کردند.


اعزام ده تیم تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت و گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر سلسله اقدامات و خدماتی را در طول این هفته پیش بینی کرده است که از جمله آن می‌توان به اعزام ده تیم تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، تنگستان و جم اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این تیم‌های اعزامی پزشکان متخصص و عمومی، ماما، پرستار و داروخانه حضور خواهد داشت.


برپایی درمانگاه صحرایی در روستای خائیز تنگستان

فولادوند، درباره برپایی درمانگاه صحرایی در تنگستان بیان کرد: راه اندازی درمانگاه صحرایی دو روزه در روستای خائیز تنگستان با حضور شش نفر از پزشکان عمومی و متخصص، ماما، داروخانه و تزریقات انجام خواهد شد.


وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری 30 جلسه حلقه‌های صالحین با موضوعات مرتبط با هفته دفاع مقدس در مراکز درمانی استان انجام خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه مشاوره سلامت در مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و تنگستان، برگزاری نمایشگاه عکس شهداء در شهرستان دشتی، گردهمایی اعضاء کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در شهرستانهای بوشهر، دشتی و جم به منظور تقدیر از ایثارگران این کانون‌ها از دیگر برنامه‌های استان است.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در ادامه تاکید کرد: دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهداء و ایثارگران در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و جم همچنین ارسال بسته‌های فرهنگی با محتوای آموزشی برای اعضاء شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور,
,
,
,
,
,
, اعزام ده تیم تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر,
,
,
,
,
,
,
, برپایی درمانگاه صحرایی در روستای خائیز تنگستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه