اخبار داغ

توئیت های عجیب آشنای دولت روحانی/ مشاور یا رئیس ستاد انتخاباتی؟

توئیت های عجیب آشنای دولت روحانی/ مشاور یا رئیس ستاد انتخاباتی؟
انتشار توئیت های منتسب به مشاور رئیس جمهور بیش تر به فعالیت های رئیس ستاد های انتخاباتی شباهت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در هفته های اخیر مطالبی منتسب به حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بحث های متعددی را به راه انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

آشنا در یکی از این توئیت های جنجالی، مطلبی را منتشر کرد که به یکی از چهره های محبوب ایرانیان می پرداخت.  آشنا در آن توئیت آورده بود: بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره‌ای دفاع از حریم و حرم بماند،نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گاز انبر بکشانند.

,

 

,

چندی بعد و با بیش تر شدن شایعات کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سردار سلیمانی، این فرمانده محبوب ایرانی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که  سرباز ولایت خواهد ماند.

,

 

,

توئیت آشنا که به حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت تنها توئیت او در این حوزه محسوب نمی شود.

,

 

,

او باز هم در توئیتی به عزت الله ضرغامی اشاره کرده است. ضرغامی کاندیداتوری اش را در انتخابات ریاست جمهوری تکذیب کرده بود.

,

 

,

, ,

 

,

آنچه در این میان قابل توجه است کلید زدن فعالیت ها و اظهار نظرهای انتخاباتی از سوی مشاور رئیس جمهور است. اقداماتی که بیش تر به فعالیت های رئیس ستاد های انتخاباتی شباهت دارد.

,

 

,

در شرایطی که عدم تحقق وعده های روحانی برای ریاست جمهوری موضوعی برای ریزش آرا او در انتخابات سال آینده محسوب می شود، مشخص است که دولتی ها هفته هاست که فعالیت های انتخاباتی خود را کلید زده اند. مسئله ای که با توئیت های آشنا به وضوح قابل رویت است.

,

 

,

انتهای پیام/م

 
,

انتهای پیام/م

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه