اخبار داغ

انهدام باند سارقان نوجوان

انهدام باند سارقان نوجوان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انهدام باند سه نفره سارقان نوجوان در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان قویمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند سه نفره سارقان کودک و نوجوان در همدان دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در محدوده آرامگاه باباطاهر، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 عین‌القضات قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مأموران انتظامی بعد از بررسی همه‎جانبه سرقت‎ها و اظهارات مالباختگان متوجه شدند که تمام سرقت‎ها توسط سه نوجوان انجام می‎شود که با یک شگرد خاص صورت می‎گیرد.

,

وی با بیان اینکه این نوجوانان در پوشش دستفروش در نقاط مختلف شهر پرسه می‌زدند، گفت: تحقیقات پلیس نشان داد که این افراد به انواع سرقت‎ها مثل سرقت موبایل، دخل‎زنی و جیب‎بری را انجام داده‌اند.

,

قویمی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی، هر سه سارق دستگیر شدند، گفت: این متهمان ساکن شهر همدان بودند که سن آنها بین 10 تا 13 سال بود.

,

وی با بیان اینکه سردسته آنها نوجوانی 13 ساله است، اظهار کرد: این افراد در بازجویی فنی پلیس، به بیش از 80 فقره جیب‌بری، چندین فقره سرقت موبایل و چندین فقره دخل‌زنی از مغازه‎ها اعتراف کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

منبع:باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه