اخبار داغ

در ادامه گمنامی خیابان های کلانشهر جنوب شرق؛

تناقض گویی آماری در گفته های مسئولین شهرداری/ خیابان های شهر همچنان بی رنگ از نام شهدا

تناقض گویی آماری در گفته های مسئولین شهرداری/ خیابان های شهر همچنان بی رنگ از نام شهدا
یک سال پیش بود که نام شهدا از خیابان های کلانشهر جنوب شرق حذف شد و حال پس از یک سال تنها تناقض گویی آماری در گفته های مسئولین شهرداری سهم خیابان های شهر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، چندی پیش بود که این پایگاه خبری اقدام به انتشار خبری مبنی بر حذف نام شهدا از خیابان های شهر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
در پیگیری های این پایگاه خبری موسی زنجانی رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات این سازمان گفت: کلیه اطلاعات و تصاویر آماده است در تماس هایی هم که با کمالی رابط شهرداری منطقه یک جهت دریافت این اطلاعات داشتیم وی تا کنون مراجعه نکرده است.
,
در تماسی که جهت پیگیری این موضوع با کمالی رابط شهرداری منطقه یک شهرداری زاهدان داشتیم ، وی دلیل عدم حضور خود در بنیاد شهید را 2 خانواده شهیدی عنوان کرد که به شهرداری جهت نصب تابلو مراجعه کرده بودند.
,
وی در ادامه عنوان کرد : کمتر از 20 تابلو در سطح شهرداری منطقه یک زاهدان است که  تا پایان شهریور ماه تابلوهای جدید نصب می شوند.
,
جهت پیگیری این موضوع صبح امروز در تماسی که با کمالی رابطه شهرداری منطقه یک زاهدان داشتیم، وی با بیان اینکه حدود 40 تابلو به دست ما رسیده است، تصریح کرد: از آنجایی که تابلو ها تازه به دست ما رسیده است هنوز لیست گیری و منطقه بندی انجام نشده است که تا پایان هفته منطقه بندی را آغاز می کنیم.
,
وی ادامه داد: از آنجایی که برخی خانواده شهدا جابه جایی داشته اند منتظر آدرس های جدید هستیم.
,
کمالی در ادامه با بیان اینکه تابلو خانواده شهدایی که مانده است، بعدا شهرداری پیگیری می کند، افزود:  یکی از دلایل تعویق در نصب تابلو های شهدا مشکلات مالی و اعتباری است.
,
علی ای حال گویا یک سال دیگر نیز قرار است خیابان های کلانشهر جنوب شرق گمنام باقی بمانند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه