اخبار داغ

دیدار فرمانده سپاه قهاوند با خانواده شهید جاویدالاثر در روستای گنبدچای

دیدار فرمانده سپاه قهاوند با خانواده شهید جاویدالاثر در روستای گنبدچای
صبح امروز سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص به اتفاق جمعی از کارکنان سپاه قهاوند به دیدار دو تن از خانواده شهدا در روستای گنبدچای رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهاد پرس ، صبح امروز فرمانده سپاه قهاوند به اتفاق جمعی از کارکنان سپاه قهاوند به دیدار دو تن از خانواده شهدا در روستای گنبدچای رفتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهاد پرس,

در دیدار اول که با خانواده شهید جاوید الاثر شهید محراب سهرابلویی انجام شد سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص بیان داشت: عزت و سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهوت تلاش ها و از جان گذشتگی شهدای جمهوری اسلامی ایران است.

,

, ,

وی گفت: دعای شهدا و خانواده این عزیزان باعث می شود که که مسئوین در حل مشکلات ثابت قدم تر باشند و کاری نکنندکه در آینده شرمنده شهدا و خانواده آنها شوند.

,

شهید محراب سهرابلویی در سال 65 در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیده است و پیکر مطهر شهید هنوز به وطن بازنگشته است

,

, ,

خانواده دوم که فرمانده سپاه قهاوند با آنها دیدار کرد خانواده شهید داوود یوسفلویی بودکه سال 89 در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسیده بود .

,

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در این دیدار نیز ضمن تقدیر از پدر شهید بیان کرد :وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست و باید در مقابل دشمنان دین و اسلام ایستادگی کنیم.

,

حسینی گفت: همه ما باید استمرار دهنده راه شهدا باشیم که این عزیزان به ما عزت و آبرو دادند و باید شهدا را به عنوان چراغ راهنمای خود در تمام مراحل زندگی داشته باشیم تا از حرکت در مسیر زندگی گم نشویم.

,

, ,

, ,

در پایان این دیدار ها با تقدیم لوح تقدیر از خانواده این شهدای گرانقدر تجلیل شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه