اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان:

فقدان نماد دفاع مقدس در آران و بیدگل/ ایجاد این نماد از وظایف شهرداری است

فقدان نماد دفاع مقدس در آران و بیدگل/ ایجاد این نماد از وظایف شهرداری است
میثم نمکی در پاسخ به پیگیری خطب شکن، اجرای طرحی برای ساخت نماد دفاع مقدس را در حوزه‌ی زیباسازی شهر و جزء وظایف شهرداری خواند و گفت: این مسأله در جلسات شورای گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان چند بار از سوی اداره‌ی ارشاد مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در پاسخ به پیگیری خطب شکن در مورد فقدان نماد ایثار و شهادت در شهرستان، با بیان این که آران و بیدگل رتبه‌ی نخست ایثارگری در کشور را داراست، تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان نمادی که گویای این مسأله باشد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

میثم نمکی اجرای این طرح را در حوزه‌ی زیباسازی شهر و جزء وظایف شهرداری خواند و با اذعان به این که این مسأله در جلسات شورای گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان چند بار از سوی اداره‌ی ارشاد مطرح شده است اضافه کرد: شهرداری آران و بیدگل اعلام کرده فراخوانی را برای دریافت طرح‌های مربوط به ایجاد این نماد منتشر می‌کند.

,

وی در مورد انتخاب مکان مربوط به این نماد خاطرنشان کرد: با توجه به این که دبیرستان شهیدان عبداللهی حائز رتبه‌ی نخست تقدیم شهدای دانش آموز به انقلاب اسلامی است، قبلا برای اجرای عملیات نمادین سازی آن اقداماتی صورت گرفت که به دلیل قرار گرفتن آن در طرح‌های شهرسازی شهرداری متوقف شد.

,

نمکی کثرت تعداد شهدای شهرستان و نوع کار مدنظر مسئولان را از جمله دلایل تاخیر در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح هم از نظر مکان و هم از نظر شکل و نحوه‌ی اجرا باید کامل باشد، به همین دلیل مطالعات مراحل قبل از آغاز فرایند ساخت زمان بر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه