اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا؛

امروز خاکریزها مشخص نیست/ مسئولان خودروی خارجی‌سوار نمی‌توانند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند

امروز خاکریزها مشخص نیست/ مسئولان خودروی خارجی‌سوار نمی‌توانند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند
حجت الاسلام سرایی گفت: امروز خاکریزها دشمن مشخص نیست و دشمن به دنبال ضربه زدن به جایگاه نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان غربی با حضور مسئولان بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
در این مراسم حجت الاسلام سرایی اظهار داشت:  امروز دفاع مقدس یک گنج بزرگی است که باید آن را مراقبت کرد و به نسل‌های بعدی منتقل نمود ، جوانانی که در جنگ حاضر بودند چنان مردانه بر عهد خود ایستادند که جانشان را در راه نظام و انقلاب فدا کردند.
,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با اشاره به تحریم‌ها، ابراز داشت: ما از اول انقلاب در تحریم بودیم ، گزینه نظامی مطرح کردند کاری نتوانستند بکنند چرا که مردم پشتیبان نظام بودند، امروز هم در موضوع سوریه مدافعان حرم این را اثبات می کنند که در مسیر عشق از سر می‌گذرند.

,

وی تاکید کرد: در مورد اینکه چرا شیعه هنوز تداوم دارد به خاطر عقبه آن یعنی عاشورا و گذشته سرخ است؛ انتظار، آینده سبز را نوید می‌دهد و همواره در طول تاریخ شیعیان دارای رهبران تیزهوش و مدبر بوده‌اند.

,

سرایی متذکر شد: دیروز خاکریزها جنگی مشخص بود امورز مشخص نیست چرا که دشمن به دنبال نفوذ بوده و از این طریق در حال ضربه زدن به نظام است؛ آن مسئولی که خودرو خارجی سوار می‌شود نمی‌تواند اقتصاد مقاومتی را انجام دهد چرا که امروز کشور نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

,

در این مراسم از گروه‌های جهادی فعال به نحو شایسته‌ای تجلیل شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه