اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

ترویج فرهنگ ایثار در دیدار با خانواده شهدا شکل می گیرد+تصاویر

ترویج فرهنگ ایثار در دیدار با خانواده شهدا شکل می گیرد+تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تکریم خانواده شهدا در راستای پاسداشت صبوری و ایثارگری های آن ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، همزمان با هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان از خانواده های شهید محمد دلاوری، شهید محمد قلیئی و شهیدحاج قاسم محمدی دوست، دلجویی و سرکشی کردند، همچنین دیدار با علی حسین سوری جانباز دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های مسئولان تویسرکانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

در حاشیه این دیدار «سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به خبرنگار رودآور، گفت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه همگان به ویژه مسئولان است.

,

, ,

وی با بیان اینکه صبر خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران آن ها در تربیت فرزند و تقدیم کردن آن در راه خدا برای حفظ اسلام مثال زدنی است، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا در راستای پاسداشت این همه ایثارگری آن ها است.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت، شهامت و شهادت در دیدار با خانواده شهدا شکل می گیرد، از این رو دلجویی از آنان ما را از غوطه ور شدن در دنیای مادی نجات می دهد.

,

سعیدی افتخار، عزت و سربلندی امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدا دانست و عنوان کرد: به همین دلیل خدمت به خانواده های آن بزرگواران وظیفه ای است که بر دوش تک تک آحاد جامعه است.

,

, ,

«محمد داوری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه امنیت، آسایش و عزت امروز ما دستاورد بزرگ صبوری خانواده های شهدا است، گفت: احترام به خانواده های شهدا و تجلیل از آنان، در حقیقت تجلیل از مقام شامخ شهدا است.

,

, ,

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا توقیق بزرگی است که نصیب ما شده است، چرا که مسیر زندگی در این دیدارها برای ما روشن می شود.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان با اشاره به جایگاه خانواده شهدا، افزود: خدمت کردن به پدران و مادران شهدا وظیفه همه است و این خدمت کردن ها در پیروی از آرمان های شهدا شکل گرفته و نهادینه می شود.

,

شهرستان تویسرکان 755 شهید، 450 جانباز و 38 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

تصاویری از شهید محمدی دوست

, تصاویری از شهید محمدی دوست ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه